سری آ ایتالیا فصل 2000 - 1999 / دیدار میلان - لاتسیو

طرفداران دیدارهای خاطره انگیز می توانند امشب تقابل پرگل دو تیم میلان - لاتسیو در فصل 2000- 1999 از شبکه ورزش سیما تماشا کنند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

لاتسيو در فصل 2000- 1999 با مربیگری سون گوران اريكسون سوئدي پر افتخارترين فصل خود را پشت سر گذاشت و مبدل به قهرمان سری آ شد . اریسکون در این فصل مربي موفقي بود كه با لاتسيو به همه آرزوهايش رسيد و هواداران متعصب اين تيم را به همه افتخارات ممكن رسانيد. آث میلان نیز در این فصل با ستاره های خود جایگاه سوم سری آ را از آن خود کرد.

 جدال لاتسیو و میلان در این فصل را می توان بدون شک یکی از جذاب ترین و پرگل ترین تقابل های این دو تیم نامید. این دیدار که در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار شد با ردو بدل شدن 8 گل از جمله دیدارهای خاطره انگیز سری آ محسوب می شود.
لاتسیو با سرمربیگری گوران اريكسون سوئدي در مقابل میلان آلبرتو زاکرونی که آندری شوچنکو و ژرژ وه آ را در خط حمله خود دارد دیداری ماندنی را رقم می زنند. بدین ترتیب که بعد از چند شوت بی ثمر از میلانی ها در هجدهیمن دقیقه بازی، اشتباهات مدافع میلانی منجر شد به اولین گل عقاب های رم و استارت جشنواره این دیدار پرگل شد. در این دیدار و در حالیکه لاتسیو 3-1 پیشتاز بود آندری شوچنکو ستاره آن روز های میلان موفق به ثبت هت تریک در فاصله 25 دقیقه در آن دیدارشد. اما پس از آن لاتسیو توانست با کامبکی رویایی، نتیجه را برگرداند.

علاقمندان می توانند این بازی جذاب و دیدنی را امشب ساعت 22:30 در برنامه زنده لذت فوتبال تماشا کنند.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها