فرنگی کاران ایران در پنج وزن نخست ، حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، بعد از ظهر امروز برگزار شد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان ، از ظهر فردا و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر صوفیه بلغارستان آغاز می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم به مصاف اولگ خلیل اف از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور سوم با برنده کشتی گیران بلاروس و روسیه مصاف می دهد. 

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با قرعه استراحت رو به روست و در دور دوم با سوران آقاجانیان از ارمنستان کشتی می گیرد. وی در صورت گذر از این حریف ، در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران روسیه و عربستان می رود. 

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی در دور نخست با الکساندر سولووی از مولداوی مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان بلغارستان و سوئد می رود. 

در وزن 80 کیلوگرم کامران ارقش در دور نخست به مصاف یوسوف قولباشی از ترکیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر ، در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و ژاپن رو به رو می شود.

در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف ، در دور سوم به مصاف برنده کشتی گیران ژاپن و ایتالیا می رود. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها