تیم ملی پومسه ناشنوایان ایران، قهرمان مسابقات آزاد جهانی شد

مسابقات آزاد جهانی پومسه آفلاین ناشنوایان به میزبانی کُره جنوبی برگزار و تیم ملی پومسه کشورمان با کسب ۷ مدال (طلا، نقره و برنز)، قهرمان این مسابقات شد

معرفی برنامه

 این دوره از مسابقات با حضور ۱۰ کشور؛ ایران، کره جنوبی، یونان، روسیه، ترکیه، آلمان، تایلند، مکزیک، اوکراین و اندونزی برگزار شد و تیم ملی ایران در بخش پومسه انفرادی با مجموع ۶ ورزشکار در بخش بانوان و آقایان و در بخش تیمی مشترک (پیر) با ۲ تیم در این مسابقات حضور یافت.
در پایان این مسابقات تیم ایران با کسب (۴ مدال طلا- ۱ نقره و ۲ برنز) در جایگاه نخست تیمی قرار گرفت، تیم کره جنوبی با کسب ۱ مدال طلا-۱ نقره و ۱ برنز در جایگاه دوم و تیم‌های یونان و روسیه هر کدام با کسب ۱ نقره و ۱ برنز در جایگاه سوم و چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

با معرفی کمیته برگزاری مسابقات نفرات ذیل از تیم ایران در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند

دربخش بانوان و رده سنی زیر ۳۰ سال: مریم خدابنده صاحب مدال طلا شد و زهرا ابراهیمی در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رده سنی بالای ۳۰ سال فاطمه زارع صاحب مدال طلا شد.
در بخش آقایان و در رده سنی زیر ۳۰ سال: محمود اکبری به نشان طلا رسید و در رده سنی بالای ۳۰ سال حسین کرمی در جایگاه سوم گرفت.
همچنین در بخش تیمی پِیر؛ محمود اکبری حمیدی و زهرا ابراهیمی بر سکوی نخست قرار گرفتند و مرتضی رضا صفت و مریم خدابنده صاحب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شدند.

غلامرضا عزیزی رئیس انجمن، محسن سلطانی دبیر انجمن و پریسا خانی و مهدی صمدیان تبار سرمربی آقایان و بانوان، هدایت تیم ملی را برعهده داشتند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها