تاکید محمدی برنگاه یکسان کادرفنی در انتخاب آزادکاران المپیکی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه پخش زنده مسابقه انتخابی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک ، بر نگاه یکسان ، عادلانه و فنی در انتخاب ملی پوشان برای حضور در کلیه مسابقات بین المللی ، بخصوص المپیک توکیو تاکید کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در حاشیه مسابقه انتخابی درون اردویی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی برای حضور در المپیک توکیو گفت : همانطور که بر روی سایت فدراسیوان نیز اطلاع رسانی شده است این مسابقه بصورت تک دیدار انجام می شود و تنها در صورتیکه حادثه ای رخ دهد یا اشکالی در داوری صورت پذیرد ، کادر فنی می تواند تصمیم به تکرار کشتی بگیرد که باتوجه به برگزاری این مسابقه بدون هرگونه مشکل ، لذا تکراری در کار نخواهد بود.

وی با اشاره به روند رو به رشد مرتضی قیاسی ادامه داد : این آزاد کار کشورمان در مسابقات آسیایی نیز نسبتا خوب کشتی گرفت و شرایط درون اردویی اش نیز خوب بود ، وی با تمرکز خوب بر این مسابقه و بر خلاف امیرمحمد یزدانی ، در حالیکه می دانست برای چه می جنگند با مدیریت و کنترل کشتی ، پیروز تشک شد.

محمدی مسابقات انتخابی تیم ملی را جنگ ثانیه ها دانست و خاطر نشان کرد : باتوجه به صحبت های انجام شده با ریاست فدراسیون ، قرار شده کادر فنی در لهستان اختیار برگزاری کشتی رو در رو نیز داشته باشد به عبارت دیگر ، سعی می کنیم تیم ملی اعزامی به المپیک در پایان مسابقات لهستان اعلام شود ولی اگر نیاز شد می توانیم مسابقات رو در رو را نیز برگزار کنیم.

وی با تاکید بر نگاه عادلانه و فنی در انتخاب ملی پوشان گفت : کادر فنی و سرمربی فاکتورهای بسیاری را برای انتخاب اعضای تیم ملی در نظر می گیرد ، تمام تلاشمان بر این است که باتوجه شرایط درون اردویی یک کشتی گیر ، نظم و انضباط ، تمرینات در کنار عملکرد وی در میادین مختلف و بویژه رقابت های بین المللی ، با نگاهی یکسان دست به انتخاب بزنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از جام بین المللی تختی به عنوان چرخه اول انتخابی برای مسابقات جهانی نروژ یاد کرد و گفت : اولویت کادر فنی حفظ سرمایه های کشتی است ، ولی گاهی نیاز است که با برخی ورزشکاران طوری برخورد شود تا به خودشان بیایند ، ولی فدراسیون و کادر فنی با برنامه به پیش می رود و بزودی رقابت های درنظر گرفته شده برای مسابقات جهانی نروژ طی چند روز آینده معرفی می شود.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها