کشتی قهرمانی آسیا / آزادکاران ایران رقبای خود را شناختند

سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از فردا به مدت 2 روز در دهلی نو هند برگزار می‌شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در روز نخست این رقابت ها مسابقات اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و در روز دوم ، رقابت های اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم برگزار می شود.
قرعه کشی این مسابقات عصر امروز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست با چیا وی چویو از چین تایپه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار ، در دور دوم با برنده مبارزه میان الزیداوی از عراق و نوراسلام سانایف از قزاقستان مصاف می دهد. 
در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست به مصاف گامبایار نامسرای از مغولستان می رود و در صورت گذر از این حریف ، در دور بعد با برنده کشتی میان نوربولات عبدالعلیف از قزاقستان و اولوبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان مبارزه می کند.
در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست با نورگازی عبدالرزاکوف از قرقیزستان سرشاخ می شود و در صورت برتری مقابل این کشتی گیر ، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان حسین الازانی از یمن و یایو چانگ از چین تایپه می رود.
در وزن 70 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با میژان آشیروف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر ، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده ناوین از هند و تائه جین جئون از کره جنوبی می رود.
در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست با بکجان ژامبولوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور بعد به مصاف برنده جیتیندر از هند و چامنامجان از تایلند می رود. 
در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست به مصاف سهراب شریپوف از ازبکستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف ، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان گلیمجان یوسربایف از قزاقستان و ارسلان بوداژاپوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.
در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با عظمت دولت بیکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان عیسی شاپیف از ازبکستان و بهادر کودیروف از تاجیکستان می رود. 
در وزن 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور نخست به مصاف ایلیسخان چیلایف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار ، در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان آجی نیاز صفرنیازاف از ازبکستان و سومور از هند مبارزه می کند.
در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور نخست با اولزیسایخان باسانتسوجت از مغولستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف ، در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان علیشیر یرگالی از قزاقستان و مخسود ویسالوف از ازبکستان می رود.
در وزن 125 کیلوگرم پرویزهادی در دور نخست با عمر سارم از سوریه مصاف می دهد و در صورت پیروزی در این کشتی ، در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان الزوباید از عراق و آیال لازاریف از قرقیزستان می رود.

بر اساس برنامه رقابت های مقدماتی ساعت 9:30 تا 12:30 و دیدارهای رده بندی و نهایی ساعت 16 تا 19 به وقت ایران برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها