عرب، الهی و یوسفی به دیدارنهایی راه یافتند

حضور 3 کشتی در دیدار نهایی 5 وزن دوم
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (سه شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد که در پایان علی عرب در وزن 45 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 60 کیلوگرم و سهیل یوسفی در وزن 92 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، ابوالفضل ولی پور در وزن 71 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و علی قلی زادگان در وزن 51 کیلوگرم در گروه بازنده ها حضور دارد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
 
در وزن 45 کیلوگرم علی عرب در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر استفان شتریوف از مقدونیه را شکست داد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر صفر از سد ولادیسلاو نیکاندروف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عرب در این دیدار مقابل مراد حق وردیف از آذربایجان با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در دیدار پایانی مارک مک گووان از آمریکا است.

در وزن 51 کیلوگرم علی قلی زادگان در دور اول مقابل ریاد اصلان اف از آذربایجان با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. وی در دور بعد مقابل جهانگیر آخماجانوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، قلی زادگان به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه به مصاف ارسلان رحیم اف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی رودرروی میکیتا آبراموف از اوکراین قرار می گیرد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر 5 جنیک آستاریان از ارمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی و در یک کشتی نزدیک با نتیجه یک بر یک از سد یوشینسوکه اویاگی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. الهی در این دیدار فرهاد کریملی از کشور آذربایجان را با نتیجه 12 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار آریپ عبداله یف از روسیه است.

در وزن 71 کیلوگرم ابوالفضل ولی پور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر و ضربه فنی بارتلومیج ریبزینسکی از لهستان را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد پیتار میهوف از بلغارستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ولی پور در این مرحله در مصاف با کریستین بیرو از رومانی با نتیجه 12 بر 5 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 92 کیلوگرم سهیل یوسفی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر داویده کاسو از ایتالیا را از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل عمر آگتاس از ترکیه با نتیجه 12 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 2 مونو داهیا از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یوسفی در این دیدار لیوا گئورگیان از ارمنستان را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی زاگید کریم اف از روسیه است.

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق فرداشب (چهارشنبه) برگزار می شود.
لازم به ذکر است رحمان عموزاد در وزن 48 کیلوگرم ، مهدی ویسی در وزن 55 کیلوگرم و امیرحسین فیروزپور در وزن 80 کیلوگرم در دیدار پایانی برای کسب مدال طلا و سالار حبیبی در وزن 110 کیلوگرم برای کسب مدال برنز امشب به مصاف حریفان خود می روند .

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها