پخش زنده دیدار نهایی لیگ برتر والیبال از شبکه ورزش سیما

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال ایران در روزهای جمعه، یکشنبه و سه‌شنبه ( ۲۲، ۲۴ و ۲۶ اسفند) برگزار می‌شود و هر تیمی که در این سه بازی به ۲ برد دست پیدا کند، جام قهرمانی این فصل را از آن خود خواهد کرد.
 
نخستین بازی از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و ۲ بازی بعدی از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.
 
شهرداری ارومیه پیش از این در سال ۱۳۹۳ نیز به فینال لیگ برتر صعود کرده بود اما در یک بازی جنجالی و پرحاشیه، با نتیجه سه بر ۲ مقابل پیکان باخت و نتوانست به قهرمانی برسد. هدایت پیکان در آن فصل بر عهده پیمان اکبری بود که امسال سرمربی شهرداری ارومیه است و می‌خواهد نخستین قهرمانی تاریخ را برای شهری که مردمش عاشق والیبال هستند به ارمغان بیاورد.
 
دیگر برگزارکننده دیدار نهایی این فصل فولاد سیرجان است. در سال ۱۳۹۶ تیم گل‌گهر سیرجان قهرمان لیگ دسته یک شد و به لیگ برتر صعود کرد؛ تیمی که سپس به فولاد سیرجان تغییر نام داد و در سومین فصل حضور در سطح اول والیبال ایران، خود را در آستانه قهرمانی می‌بیند. محمدرضا تندروان سرمربی فولاد سیرجان از جمله مربیان جوان والیبال ایران است که پس از چند سال دستیاری در تیم‌های ملی و باشگاهی، به العربی قطر رفت و پس از بازگشت به والیبال ایران، سرمربی فولاد سیرجان شد.
 
میثم صالحی دریافت‌کننده شهرداری ارومیه و صابر کاظمی پشت خط زن فولاد سیرجان، ستاره‌های ۲ تیم در این فصل بوده‌اند. چشم امید هر ۲ تیم برای قهرمانی، به دستان این ۲ بازیکن دوخته شده است. صالحی و کاظمی از بهترین بازیکنان این فصل به شمار می‌روند و از حالا نشان داده‌اند که باید به زودی جای جدیدی برای آنها در ترکیب تیم ملی والیبال نیز باز کرد.
 
داول اول مسابقه امروز محمد شاهمیری داور باتجربه والیبال ایران است. داور دوم امید فولادی‌وندا، ناظر داوری اسماعیل صباغ و ناظر فنی نیز محمدحسن خوشدل هستند.
با پخش زنده این دیدار جذاب والیبال همراه شبکه ورزش سیما باشید. 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها