صحبت های انصاری فرد درباره جدایی رسمی کالدرون از پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با منتفی شدن بازگشت آقای کالدرون تلاش‌مان این است که امروز یا دوشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم و حداقل 2 بازیکن جدید هم جذب خواهیم کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

محمدحسن انصاری‌فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، با بیان این مطلب اظهار کرد: بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است. در نامه‌ای که دیشب هیئت مدیره و مدیرعامل همراه با در‌نظر گرفتن شرایط مالی عالی برای آقای کالدرون ارسال کردند، از وی خواسته شد پاسخ خود را تا پایان دهم ژانویه به باشگاه اعلام نماید که چنین اتفاقی رخ نداد. به همین دلیل بازگشت آقای کالدرون منتفی شده است.‌ ما می‌خواستیم این موضوع را همزمان با معرفی سرمربی جدید اعلام کنیم‌ اما برای توافق با گزینه‌های سرمربیگری نیاز به زمان بیشتری است.
 
او ادامه داد: ما تا آنجایی که مقدور باشد مذاکراتی که طی این مدت بین طرفین (هیات مدیره و مدیرعامل با کالدرون) صورت گرفته را برای اطلاع هواداران تشریح می‌کنیم. البته قدر زحماتی که آقای کالدرون متحمل شدند را می‌دانیم اما مسائلی هست که باید بازگو شود تا هواداران که دانستن بسیاری از اتفاقات حق آنهاست، مطلع بوده و بعد از شفاف سازی قضاوت کنند.
 
وی تصریح کرد: فقط می‌توانم‌ بگویم ایشان بعد از طی نزدیک ده روز و تحقق برخی خواسته‌های‌شان از جمله پرداخت باقیمانده قسط اول و جلب رضایت بازیکنان از نظر مالی نسبت به بازگشت اقدامی نکردند. با این وجود چهارشنبه شب بعد از جلسه بنده و هیات‌مدیره با مدیر برنامه‌های کالدرون نامه‌ای برای‌شان ارسال شد که حاوی نکات‌ مهمی از جمله در نظر گرفتن‌ شرایط مالی ویژه برای ایشان بود اما با این وجود پنجشنبه ایشان‌ خواسته‌هایی مالی و غیر مالی مطرح کردند که برخی‌شان بسیار عجیب بود و غیرقابل باور و بسیار فراتر از اخبار منتشره. با این وجود باشگاه باز هم پیشنهادات مالی ویژه‌ای به ایشان داد اما امروز خبری از پاسخ وی نشد کما اینکه در طول این مدت به هیج نکته‌ای درباره نقل و انتقالات و‌ گزینه‌های خارجی یا آلترناتیو ایرانی پاسخ ندادند.
 
مدیرعامل باشگاه تاکید کرد: درباره مذاکراتی که از زمان بازگشت آقای کالدرون به آرژانتین تاکنون، هر آنچه که اتفاق افتاده با رعایت مسائل حرفه‌ای بیان خواهد شد. چیزی برای پنهان کردن نداریم و برخی از مسائل که قابل بازگویی باشد را بیان می‌‌کنیم و هواداران در جریان واقعیت‌ها قرار خواهند گرفت. ما شفاف سازی خواهیم کرد و‌ مستند نکاتی را می‌گوییم که چقدر امتیاز داده شد تا ایشان ‌برگردند اما خبری نشد. منتظر شفاف سازی همراه با مستندات باشید و بعد قضاوت کنید.
 
وی درباره نقل و انتقالات و تعیین سرمربی جدید هم گفت: مذاکراتی با دو سه گزینه‌ خوب داشته‌ایم و امیدواریم تا یکشنبه شب یا روز دوشنبه همه چیز مشخص شود. درباره جذب بازیکن هم باید بگویم که با برخی بازیکنان مذاکراتی داشته‌ایم و همه جوانب را برای جذب بازیکن بررسی کرده و مذاکرات اولیه را انجام داده‌ایم. با برخی گزینه‌های سرمربیگری هم در این زمینه مشورت هم کرده‌ایم.
 
انصاری‌فرد در پایان گفت: هواداران نگران نباشند و در عین حال بدانند که با انبوهی از مشکلات مواجه هستیم اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا در این دو روز آینده بتوانیم برای تقویت تیم بهترین اتفاقات رقم بخورد. امروز در این رابطه بیشتر با هواداران صحبت خواهیم کرد و مسایل مربوط به آقای کالدرون را تشریح خواهیم کرد‌ و انشاالله مشکلی پیش نیاید و نیاورند. در انتخاب سرمربی و‌ بازیکنان خبرهای مهم و خوبی را به هواداران می‌دهیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها