انتخاب برترین های ورزش های ایران

شبکه ورزش سیما با برنامه قهرمان، نامزدهای بهترین های ورزش ایران در سال 1401 را معرفی می کند.

معرفی برنامه

سینا معتضدی، مدیرشبکه ورزش سیما، با تشریح فرآیند انتخاب بهترین های ورزش سال 1401 ایران گفت: بعد از بازخوردهای خوب از طرف مخاطب و جامعه‌ورزش در خصوص برنامه یکصد، امسال در صدد شدیم تا با برنامه قهرمان برترین‌های ورزش کشور را انتخاب کنیم.

وی افزود در انتخاب برترین های ورزش امسال کشور، که با حضور هیئت های کارشناسی از وزارت ورزش و جامعه ورزش کشور انجام شد؛ سعی شد تا مولفه های جدیدی در نظر گرفته شود. تنوع رشته‌ها، تجلیل ویژه از ورزشکاران زن، انتخاب بهترین ورزشکار زن سال و بهترین مربی زن سال؛ همچنین توجه ویژه به ورزش رده های پایه و تجلیل از ورزشکاران نونهال، نوجوان و جوان در قالب قهرمان فردا از جمله موارد برترین های ورزش در سال 1401 است.

معتضدی در خصوص عناوین جوایز گفت: جوایز در دو بخش اصلی، فرعی و جوایز 12 گانه در مراسم اختتامیه اهدا می شود. 

مدیر شبکه ورزش سیما، کسب افتخارات ورزشی در سال 1401، الهام بخشی و تاثیرگذاری روی مردم به واسطه قهرمانی و مسئولیت های اجتماعی را از جمله معیارهای انتخاب برترین ورزشکار سال 1401 عنوان کرد.

معتضدی توجه ویژه به ورزشکاران جانباز و معلول را از جمله امتیازات برنامه قهرمان برشمرد و افزود در انتخاب برترین های ورزش سال 1401 علاوه بر اهدای جوایز، اعطای نشان تختی و شهید سلیمانی را خواهیم داشت. نشان تختی در حوزه مسئولیت اجتماعی و فرهنگی و مرام پهلوانی و نشان شهید سلیمانی نیز در مورد ورزشکاران داخلی و خارجی است که در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در میادین مسابقه حاضر نشدند.

وی تصریح کرد اسامی نامزدهای نهایی این رقابت، ساعت 18:30 چهارشنبه 3 اسفند در قسمت اول برنامه قهرمان و با اجرای جواد خیابانی از شبکه ورزش سیما معرفی خواهند شد. مخاطبان تا روزهای آخر اسفندماه فرصت دارند تا بهترین‌های ورزش ایران را انتخاب کنند.

گفتنی است، مراسم رسمی معرفی برترین های ورزش ایران در اواخر اسفند و در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها