واکنش شفر به اطلاعیه باشگاه استقلال: بقیه طلبم را ساعت 4 عصر امروز واریز کردند/بیانیه باشگاه توهین آمیز بود

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مبلغ باقی مانده طلب من ساعت ۴ عصر امروز به وقت آلمان، منتقل شده و همان طور که قبلا هم گفته بودم، هر زمان این کارها به طور کامل انجام شود، فیفا به صورت اتوماتیک مطلع می‌شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

باشگاه استقلال ساعتی پیش با انتشار یک اطلاعیه از وینفرد شفر انتقاد و اعلام کرد این مربی با گروکشی مطالبات پسرش، برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی  با این باشگاه همکاری نمی‌کند.

وینفرد شفر در خصوص این اطلاعیه اظهار داشت: اظهارات غیر واقعی منتشر شده را خواندید؟ حالا واقعیت را به شما می‌گویم.باشگاه و همه ۴ مدیر عامل قبلی دقیقا می‌دانستند باید چه کاری انجام دهند.دقیقا از بدهی و پولی که باید به فیفا پرداخت شود و مدارکی که باید تهیه و اصلاح شود مطلع بودند، این مساله هم مربوط به چند روز اخیر نیست بلکه از ماهها قبل می‌توانست حل شود.

وی افزود: من و وکیلم همواره و همیشه باشگاه در ارتباط بودیم و حمایت، کمک و همکاری خودمان را بارها و بارها نشان دادیم. من حتی پیشنهاد دادم برای لیگ قهرمانان آسیا به صورت رایگان مسئولیت تیم را برعهده داشته باشم. شب گذشته باشگاه نا امیدانه با وکیل من تماس گرفت و درخواست کرد اگر ممکن است، ما بپذیریم که مابقی پول را در آلمان و به صورت حضوری پرداخت کنند. حتی با وجود این که چنین کاری به هیچ وجه عرف نیست و من با این مساله راحت نبودم، اما پذیرفتم.

سرمربی اسبق استقلال تصریح کرد: درست یک دقیقه بعد مطلع شدم که باشگاه اشتباه کرده و نمی‌خواهد پول را به صورت حضوری بپردازد و ترجیح می‌دهد از طریق بانک آن را ارسال کند. امروز باشگاه یک بیانیه توهین آمیز و پر از دروغ و مطالب نادرست منتشر کرد. حتی با این وجود من از وکیلم خواستم با توجه به شرایط باشگاه استقلال و درخواست هواداران، بیشتر از ساعت کاری در دفترش بماند تا اگر استقلال مابقی کارها را انجام داد، معطل نشوند و او این کار را به عنوان لطف در حق من انجام داد.

شفر خاطرنشان کرد:مبلغ باقی مانده هم نه هفته قبل، نه دیروز، نه شب گذشته، نه امروز صبح یا ظهر، بلکه امروز ساعت ۴ عصر به وقت آلمان، منتقل شد و همان طور که قبلا هم گفته بودم، هر زمان این کارها به طور کامل انجام شود، فیفا به صورت اتوماتیک مطلع می‌شود. وکیل من برای فیفا نامه نوشت و حتی تماس هم گرفت، الان باشگاه باید برخی مدارک را اصلاح کند و بعد هم پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به سرعت و به صورت اتوماتیک باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: بسیار هم جالب است یک ساعت قبل، یکی از دستیاران مدیرعامل باشگاه استقلال به وکیل من پیغام داد که مدیرعامل باشگاه هیچ اطلاعی از بیانیه نادرست و توهین آمیز منتشر شده عصر امروز ندارد و کسی که باعث انتشار این  بیانیه دروغ و توهین آمیز شده را به سرعت اخراج می‌کند. او‌ گفت مدیرعامل باشگاه به یکی از اعضای هیات مدیره مشکوک است که این کار را انجام داده است!

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها