با برنامه های شبکه ورزش در چهارشنبه 30 مهر همراه باشید

دسته بندی:

معرفی برنامه

 مخاطبان شبکه ورزش سیما در چهارشنبه 30 مهر  می توانند به بیینده مسابقات رشته های مختلف ورزشی باشند .

علاقمندان فوتبال ، لیگ قهرمانان اروپا را با برنامه لذت فوتبال از ساعت 19.45 به طور زنده با دیدار تیم های رئال مادرید و شاختاردونتسک در ساعت 20.25 و آژاکس با لیورپول در ساعت 22.30  تماشا کنند ضمن اینکه حاشیه ها و نتایج واخبار دیگر بازی های لیگ قهرمانان را نیز می توانند پی گیری کنند.لازم به ذکر است  بازی زنیت و کلوب بروخه نیز ساعت 12 ظهر پخش می شود . 

برنامه باشگاه خونگی در دو نوبت صبح و عصر در ساعت های 8.30 و 13.44 پخش می شود که به آموزش حرکات ورزشی به شکل تخصصی به تثبیت تناسب اندام و تقلیل تحلیل بدن ورزشکاران در منزل کمک می کند . 

از دیگر برنامه شبکه ورزش در چهارشنبه 30 مهر  مسابقات فوتبال ساحلی لیگ قهرمانان اروپا و هندبال لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال ، موتور سواری موتو کراس ام ایکس دو لتونی 2020  ، جام جهانی سنگ نوردی فرانسه ، بسکتبال لیگ اروپا در ترکیه  است که می توانید با مراجعه به جدول پخش سایت شبکه ورزش سیما و همچنین کانال پیام رسان سروش شبکه ورزش از ساعت دقیق پخش آنها مطلع شوید .

برنامه ورزش نامه با حضور متخصصان ورزش به معرفی ، تاریخچه ، ویژگی ها و قوانین رشته های مختلف ورزشی و همچنین موضوعات مرتبط با ورزش می پردازد که این برنامه در سه نوبت با موضوع های تاثیر ورزش بر رفتاراجتماعی ، دوپینگ و ورزش های نوین در چهارشنبه 30 مهر پخش می شود . 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها