کمالوند: بازی سختی با استقلال خواهیم داشت

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار کرد: با توجه به شرایط دو تیم در بازی فردا، یک بازی خوب و تماشاگرپسند را خواهیم دید. فردا بازی سختی برابر استقلال داریم. تیم ما از هر نظر آماده است. بازیکنان انگیزه دارند تا بازی خوبی برابر استقلال نشان دهند.
 
او ادامه داد: مشکلات ما پابرجاست. این مشکل اصلا برای وزارت نفت نیست و برای مجلس است. آنها گفته‌اند به تیم‌های حرفه‌ای وزارت‌خانه‌های دولتی نباید کمک شود و اگر این‌طور شود تخلف است. بهترین راه این است که یک تبصره برای تیم‌هایی که در شهرهای نفت‌خیز هستند از این قانون جدا شود. اصلا بحث پرداخت پول نیست. بازیکنان ما از سال‌های قبل طلب دارند. اوضاع همه تیم‌های نفتی به هم ریخته است. باید از سمت مجلس این مساله حل شود و خیلی به وزارت نفت مربوط نمی‌شود چون مجبور است قانونی را که مجلس تصویب کرده اجرا کند.
 
کمالوند ادامه داد: در شهرهایی مثل جم، خرمشهر و آبادان اگر فوتبال را بگیرید دیگر چه چیزی می‌ماند؟ تمام تفریح و دلخوشی مردم در اینجاها فوتبال است. آلودگی و مشکلات برای مردم جنوب است. این فوتبال هزینه زیادی هم ندارد. تیم‌های دیگر یک بازیکن می‌آوردند و برای دو بازی در کل فصل چند میلیارد به او می‌دهند. این کل بودجه تیمی مثل ماست.
 
او درباره وضعیت فنی تیمش پیش از دیدار با استقلال هم گفت: تیم ما خوب است. نسبت به بودجه‌مان خیلی خوب عمل کردیم. ۱۰ بازیکن ما قراردادشان بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون است. ما دو باخت خفیف یک بر صفر برابر تراکتور و پرسپولیس داشتیم. مشکل اصلی ما با تیر دروازه است. در چند بازی هفت بار به تیر دروازه زدیم. استقلال در کنار پرسپولیس، سپاهان و تراکتور، شانس قهرمانی است. به بازی‌های اخیر استقلال اشاره می‌کنم که با برنامه و با نشاط بازی می‌کند. البته تیم ما هم دست و پا بسته نیست. در همین دو بازی اخیر سه بار به تیر دروازه زدیم. بدشانسی هم آورده‌ایم.
 
سرمربی پارس در پاسخ به این پرسش که آیا کمک وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس به نوعی اجحاف در حق تیم‌های نفتی است؟ بیان کرد: اگر اجازه دهید به این سوال جواب نمی‌دهم چون تنش ایجاد می‌کند.
 
او درباره برنامه بازی‌ها هم گفت: صحبت درباره این موضوع زمان‌بر است. یکسری از دوستان می‌گویند در انگلیس سه روز یک بار بازی می‌کنند. دوستانی که این حرف را می‌زنند به نقشه نگاه کنند. شما در اروپا اگر از صبح از خانه بیرون بزنید می‌توانید به هشت کشور بروید. کسی که لیگ ما را با هلند مقایسه می‌کند به نقشه نگاه کند. ما کشوری چهار فصل هستیم. الان در کیش و جم و عسلویه کولر روشن می‌کنند ولی در سرعین مردم تا کمر در برف هستند. این مقایسه جالب نیست. نصف تیم‌های ما در لیگ برتر با اتوبوس رفت و آمد می‌کنند. تیم‌های اروپایی شرایط متفاوتی دارند. استراحت و تغذیه و ایاب و ذهاب ما مثل آنها نیست. بهتر است بگوییم تحت فشاریم و اردوهای ملی در پیش است و ما هم قبول می‌کنیم ولی اینکه لیگ ما را با اروپا مقایسه کنند قیاس درستی نیست.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها