اعلام زمان جدید مراحل حذفی تا مرحله نهایی لیگ قهرمانان

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان جدید مراحل حذفی لیگ قهرمانان تا مرحله نهایی را به طور دقیق مشخص کردند
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

شیوع ویروس کرونا و فراگیر شدن این بیماری در سراسر جهان باعث شده تا مسابقات فوتبال در آسیا شرایط خاصی پیدا کند. از این رو مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با نمایندگان غرب این قاره دیروز و امروز در دوحه و دوبی جلساتی را درباره زمان بندی مسابقات برگزار کردند که تا کنون به نتایجی دست پیدا کردند.

 

در این جلسات مشخص شد که هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که به تعویق افتاده بود، برایش زمان جدیدی انتخاب شود. قرار بر این شده فدراسیون های عضو با همکاری بازی‌های مرحله گروهی را با موفقیت به پایان ببرند.


مهم ترین موضوعی که درباره اش تصمیم گیری شده به مسابقات دور حذفی از یک شانزدهم نهایی تا نیمه نهایی است. بر این اساس دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به ماه سپتامبر(شهریورماه) موکول شد. همچنین بازی‌های رفت نیمه نهایی در تاریخ 14 و 15 اکتبر(23 و 24 مهرماه 99) برگزار شود و بازی‌های برگشت 28 و 29 اکتبر (7 و 8 آبان 99) انجام خواهد شد. زمان مسابقه فینال هم اعلام شده است. دیدار رفت فینال در تاریخ 22 نوامبر(2 آذر 99) و دیدار برگشت 28 نوامبر(8 آذر 99) انجام خواهد شد.

 
این برنامه ریزی مثل برنامه دیدارهای منطقه شرق است که AFC پیش از این اعلام کرده بود. قرار است فدراسیون ها با مشورت با طرف های ذیربط، پیشنهادات خود را ارائه کنند تا در بیانیه‌های بعدی زمان بندی جدید در مرحله گروهی به صورت نهایی ارائه شود. از آنجایی که 4 تیم ایرانی در دور گروهی مسابقات حضور دارند بی تردید مهم ترین بخش برای فوتبال ایران زمان جدید بازی‌های دور گروهی است که به خاطر شیوع کرونا فعلا یک هفته اش به تعویق افتاده است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها