اسدی: اگر فوتبالیستی فوت کند چه کسی پاسخگو است؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران مخالف برگزاری ادامه فصل لیگ برتر فوتبال است.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

علیرضا اسدی رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی در خصوص مخالفت این باشگاه با برگزاری ادامه لیگ برتر اظهار داشت: باید ببینیم اولویت ما بر سر سلامت است یا بازگشت به کارهای روزمره، با توجه به گستردگی این ویروس در جهان و ناشناخته بودن آن هنوز از نوع رفتار این ویروس بر قلب و عروق اطلاعات کافی نداریم.

وی افزود: ‌من پزشک هستم، این ویروس جاهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که درگیر می‌کند که بعدا آثارش مشخص می‌شود اما در ریه وضعیت تنفسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پایین می‌آورد و مشکلات قلبی نیز به وجود می‌آید. ریتم بالای قلب در زمان دوندگی در فوتبالیست‌ها بالا می‌رود. چون رفتار این ویروس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌شناسیم، پرداخت هزینه اشتباه در تصمیم‌گیری‌ها خیلی زیاد است.

اسدی در رادیو ورزش در خصوص مسؤولیت پذیری در قبال سلامت ورزشکاران گفت: فرض کنید یک ورزشکار فوت کند، چه کسی مسؤولیت می‌پذیرد. ما هم دلمان می‌خواهد به مسابقات برگردیم و همه چیز عادی شود. باید همه در پرداخت هزینه‌ها پاسخگو باشند. مردم و دولت در تمام آن مشارکت داشته باشند نه این که یک نفر تصمیم بگیرد و بعدا استعفا بدهد برود. ولی از دست دادن آن انسان جبران ناپذیر است.

وی در مورد تصمیم باشگاه نساجی برای شروع ادامه لیگ برتر عنوان کرد: ما تابع قانون خواهیم بود و از آن حمایت می‌کنیم، اما حرفمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان منتقد مطرح می‌کنیم. در حال حاضر تمرینات بازیکنان ما در خانه زیر نظر مربیان انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها