نتایج مسابقات تنیس یو اس اوپن

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات تنیس آزاد آمریکا بامداد امروزادامه یافت و در مهم ترین بازی ها در یکی از بازی های مهم دومینیک تیم از اتریش 3 – 0 مقابل سومیت ناگال از هند به برتری رسید قرار گرفت . دانیل مدودف از روسیه هم 3 - 0 برابر کریستفور اوکونل از استرالیا پیروز شد . را شکست داد. متئو برتینی از ایتالیا به مصاف اومبرت از فرانسه رفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. روبرتو بائوتیستا از اسپانیا هم توانست با پیروزی ۳ بر یک مقابل ککمانوویچ از صربستان به دور سوم صعود کند.

اندی ماری از انگلیس که در دور نخست به سختی توانست از سد نیشی‌اوکا از ژاپن عبور کند با نتیجه 1 – 2 مقابل فلیکس الیاسیم از کانادا مغلوب شد.

میلوش رائونیک تنیسور کانادایی برابر هم وطن خود واسک پوسپیسل با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد تا حذف زودهنگامی داشته باشد.

خاچانف از روسیه، د مینائور از استرالیا ، مارین شیلیچ از کرواسی ، روبلف از روسیه ، کسپر رود از نروژ ، دمیتروف از بلغارستان ، جان وولف و تیافوئه از آمریکا با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم راه یافتند.

در بخش بانوان و در مهم ترین مسابقات سرنا ویلیامز و سوفیا کنین به دور بعد راه یافتند و حذف کونتا، موگوروسا و سابالنکا از اتفاق های مهم بخش بانوان بود. مدیسون کیز و الیس مرتنس با پیروزی مقابل حریفانشان به دور سوم صعود کردند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها