عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال شد

شهاب الدین عزیزی خادم با 49 رای به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران برای چهار سال آینده انتخاب شد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

از صبح امروز انتخابات فدراسیون فوتبال در سالن اجلاس و پس از تلاوت قرآن مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. در ابتدای مراسم چند تیزر نمایش داده شد و سپس با صحبت های علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی، کار به شکلی رسمی تر پیش رفت. از ساعت 11:30 با دعوت از اعضای مجمع رای گیری رسما آغاز شد و دقایقی بعد ناظران شمارش آرا را آغاز کردند.

 

پس از شمارش آرا مشخص شد که شهاب الدین عزیزی خادم 35 رای، کیومرث هاشمی 24 رای، مصطفی آجرلو 18 رای و علی کریمی 9 رای را به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که در ابتدای شمارش، هاشمی دست بالاتر را داشت اما به مرور عزیزی خادم به او رسید و حتی اختلاف را هم بیشتر کرد.

 

باتوجه به این که عزیزی خادم نتوانست 50+1% از آرا را جلب کند، کار به دور دوم کشید و او با کیومرث هاشمی رقابت تازه ای را آغاز کرد. در همین حین علی کریمی و مصطفی آجرلو از سالن بیرون رفتند تا کارشان در انتخابات تمام شده باشد.

دقایقی بعد دوباره رئیس کمیته بدوی از حاضران خواست تا به ترتیب لیست، در محل اخذ رای حضور یابند و نام فرد موردنظر را روی کاغذ رای بنویسند. نبی دبیرکل فدراسیون با لحنی کنایه آمیز از نامزدها خواست تا در جای خود بنشینند و گفت: «وقت لابی گذشته است». فرآیند رای از ساعت 12:10 آغاز شد و در حوالی 12:30 به پایان رسید تا دوباره روی وایت برد، نام دو کاندیدا نوشته و شمارش آرا آغاز شود.

 

این بار شهاب الدین عزیزی خادم 47 رای گرفت و کیومرث هاشمی 38 رای را به خود اختصاص داد تا خادم برنده انتخابات سال 1399 فدراسیون فوتبال لقب گیرد و برای چهار سال هدایت فوتبال را برعهده داشته باشد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها