درخشش نمایندگان تیراندازی کشورمان در مسابقات برخط مصر

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسابقات بین‌المللی تیراندازی برخط آزاد مصر امروز پی گیری شد و نجمه خدمتی در تفنگ بادی بانوان ، پوریا نوروزیان در تفنگ بادی مردان به عنوان نخست دست یافتند . همچنین جواد فروغی در تپانچه بادی مردان قهرمان شد.
در تپانچه بادی مردان جواد فروغی با کسب بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان این رقابت ها شناخته شد و دیگر تیرانداز کشورمان وحیدگل خندان در جایگاه چهارم ایستاد. پس از فروغی نماینده کشورهای عربستان و ویتنام به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند. پیش از این دو نماینده دیگر ایران امیرجوهری خو و چنگیز مسیب زاده با امتیاز 571 و 569 به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم و شانزدهم به کار خود پایان دادند.
در مسابقات تفنگ بادی بانوان، نجمه خدمتی با کسب بالاترین امتیاز در جایگاه اول ایستاد، نماینده سنگاپور دوم شد و فاطمه کرم زاده دیگر نماینده شایسته کشورمان در جایگاه سوم ایستاد.
همچنین در بخش تفنگ بادی آقایان، پوریا نوروزیان تیرانداز ارزنده کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه اول به مقام قهرمانی دست یافت و دو نماینده کشور هند دوم و سوم شدند.
مهیار صداقت دیگر نماینده ایران با قرار گرفتن در جایگاه پنجم به کار خود پایان داد. پیش از این آرمینا صادقیان در بخش تفنگ بادی جوانان به عنوان قهرمانی بخش زنان رسیده بود.
مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از 19 تا 21 آذرماه در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور220 ورزشکار از 17کشور دنیا به صورت برخط برگزار شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها