خلیلیان: بعید است لیگ فوتبال تعطیل شود/75 درصد تیم‌ها پروتکل‌ها را رعایت کرده‌اند

سرپرست فدراسیون پزشکی- ورزشی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ و رعایت پروتکل‌ها بعید است مسابقات فوتبال تعطیل شود.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مهرزاد خلیلیان درباره وضعیت تیم دسته اولی علم و ادب اظهار داشت: بیش از 75 درصد تیم‌ها پروتکل‌ها را رعایت کردند. به تیم فوتبال علم و ادب هم تذکر کتبی داده شده بود اما مسائلی پیش آمد. اگر تست کرونای 25 درصد کل بازیکنان و کادر مثبت باشد تیم باید به قرنطینه برود. 

وی درباره اینکه چرا از تیم علم و ادب دیر آزمایش گرفته شده گفت: سازمان لیگ تمام تلاش خود را کرده اما در این بین یک باشگاه هم به خاطر مسائل مالی و شرایطی که داشتند این وضعیت پیش آمد. همکاری‌های لازم صورت گرفت تا کیت‌ها به دست آنها برسد. 

سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه برخی می‌گویند چرا این تیم قبل از مسابقه تست داده، عنوان کرد: این سوال را باید از سازمان لیگ بپرسید.

خلیلیان درباره اینکه طبق اطلاعیه شماره 18 آیا این موضوع تاثیری بر تعطیلی مسابقات می‌گذارد، خاطرنشان کرد: اطلاعیه در همین راستاست. با رعایت پروتکل‌ها بعید است به تعطیلی لیگ برسیم. سازمان لیگ برنامه‌ریزی خوبی کرده و امیدواریم با همکاری سازمان لیگ و همین طور سازمان هواپیمایی برای انتقال بازیکنان، مسابقات به خوبی برگزار شود. بازیکنان هم اگر مشکلی دارند باید به سرعت به افسران کنترل کرونا بگویند تا مشکل حل شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره آغاز تمرینات، یادآور شد: این موضوع دوشنبه این هفته با همکاران وزارت بهداشت مطرح شده است. درخواست‌هایی از هندبال و تکواندو داشته‌ایم باید ببین چه پیش می‌آید. کار سختی است باید با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با دوپینگ نظرات نهایی را اعلام کنیم.

سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، گفت: ما تا پایان سال در خدمت کرونا هستیم. پس بهتر است نترسیم و ناامید نشویم اما مراقبت کنیم. اینکه فکر کنیم کرونا تمام شده، راه به جایی نمی‌برد. در رفت و آمد‌ها و مراکز سربسته نهایت دقت صورت بگیرد. فاصله اجتماعی، زدن ماسک و شستن دست‌ها رعایت شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها