رسول‌پناه : هدف باشگاه حفظ تمام ستاره‌های تیم است

رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه گفت: باشگاه پرسپولیس با حساسیت مسایل مربوط به تیم را پیگیری می‌کند. با بازیکنان درباره دغدغه‌ها و دلگیری‌هایی که دارند صحبت کرده‌ایم. آن‌ها نسبت به تیم تعصب دارند، ولی از بدعهدی‌ها دلگیر شده‌اند و این بزرگ‌ترین چالش و مشکل پیش روی ما است.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مهدی رسول‌پناه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با حساسیت و دقت خاصی، مسایل مختلف مربوط به تیم و بازیکنان را دنبال می‌کند. پیگیری دغدغه‌های هواداران و اعضای تیم در اولویت کار باشگاه قرار دارد ولی اگر درباره آن صحبت نمی‌شود به این منظور است که مسایل را در آرامش دنبال کنیم. تقویت بنیه اقتصادی و ایجاد راه‌های کسب درآمد که برای آن‌ها جلسات مکرر هیات مدیره انجام می‌شود در همین راستا قرار دارد.
 
وی درباره اخباری که در روزهای اخیر درباره احتمال جدایی تعدادی از سرخپوشان مطرح می‌شود، ادامه داد: همه این مسایل رصد و پیگیری می‌شود. با تعدادی از این بازیکنان صحبت کردیم و برای ما تردید وجود ندارد که همه آن‌ها نسبت به پرسپولیس تعصب دارند‌.
 
از جمله بازیکنانی که با وی صحبت داشتیم، بشار رسن است. گلایه‌های او را تلفنی شنیدم. رسن عنوان می‌کرد که به او دروغ گفته شده است و بارها وعده‌هایی داده‌اند که عملی نشد. قرار بر این شد که وقتی به ایران آمد در جلسه‌ای حضوری مسایل را مطرح کنیم. به او قول دادیم با این که وعده‌ها از سوی مدیران قبلی بوده است، در صدد جبران، خواهیم بود.
 
او گفت که چرا برای جذب بعضی بازیکنان خارجی پول بود اما برای من که در این تیم هستم نبود که کاملا حق با اوست و من خود می‌گویم که تا همینجا هم خیلی صبوری کرده است.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به اخبار مطرح شده درباره شجاع خلیل‌زاده، اضافه کرد: در صحبتی که داشتیم، شجاع خلیل‌زاده خود تاکید کرد؛ اولویت اول و آخر وی، پرسپولیس است، اما انتظار دارد که باشگاه نیز تعهداتی که داده است را عملی کند.
 
مهدی ترابی هم به باشگاه اعلام کرد؛ با وجود آن‌که دو پیشنهاد دارد، در حال حاضر تمام فکرش را روی پرسپولیس و ادامه مسابقات متمرکز کرده است.
 
رسول‌پناه در ارتباط با شرایط علی علیپور هم خاطر نشان کرد: او اتفاقا مطرح کرد که در ابتدای فصل قصد داشت قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کند ولی در نهایت از جانب باشگاه جواب درستی دریافت نکرد و همه چیز معلق ماند.
 
او گفت افتخارم بازی کردن برای پرسپولیس است و هر چه دارم از همین تیم و هوادارانش است.
 
رییس هیات مدیره پرسپولیس تصریح کرد: هدف باشگاه حفظ تمامی ستاره‌ها است و با نظر سرمربی بازیکنان جدیدی نیز به تیم اضافه خواهند شد.
 
بازیکنان پرسپولیس با تمام مشکلات موجود تعصب خود را نشان داده‌اند. از جان و دل مایه گذاشته‌اند و به حق انتظار دارند تعهداتی که در قراردادها آمده است و قول‌هایی که به آن‌ها داده‌اند عملی شود. این کاملا قابل درک است. آن‌ها اجازه ندادند مسایل مالی روی عملکرد آن‌ها تاثیر بگذارد، در حالی که روی زندگی شخصی آن‌ها تاثیر گذاشت. خب این امر، قابل توجه است. باشگاه در تدارک راهکارهای مناسب است. جلسات زیادی داشته‌ایم. نمی‌خواهیم مانند گذشته برای گذر از چالش‌های امروز، مشکلات بزرگتری برای آینده باشگاه بوجود آید و منافع بزرگتری به خطر بیفتد. با کارگزار باشگاه که تنها مسئول درآمدزایی باشگاه است هم مرتبا در ارتباط هستیم و امیدواریم خبرهای خوبی به ما بدهد.
 
برخی هم که به دنبال بر هم زدن آرامش پرسپولیس هستند و نمی‌خواهند موفقیت‌های آن ادامه پیدا کند. با هر روشی سعی در بدتر کردن این اوضاع دارند که نیاز به هوشیاری بیشتری از سوی بازیکنان و هواداران عزیزمان است تا باشگاه ضربه نخورد.
 
ما در باشگاه پرسپولیس برای گذر از بحران موجود که شرایط این روزهای جامعه به سبب شیوع ویروس کرونا استثنایی است و آن را کاملا حادتر هم کرده است، امیدوار و مصمم هستیم و طبق برنامه پیش خواهیم رفت.
 
در شرایطی قرار داریم که اتحاد و همدلی و درک متقابل از وضعیت موجود ضروری است.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها