زارع به دیدار نهایی راه یافت

امیرحسین زارع نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان به دیدار نهایی راه یافت و محمد نخودی و علیرضا عبدالهی در اوزان 74 و 92 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها (شانس مجدد) حضور دارند
دسته بندی:

معرفی برنامه

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان امروز (سه شنبه) در شهر تالین استونی برگزار شد و در پایان امیرحسین زارع نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان به دیدار نهایی راه یافت و محمد نخودی و علیرضا عبدالهی در اوزان 74 و 92 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها (شانس مجدد) حضور دارند.
 
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
 
در وزن ۶۱ کیلوگرم مهدی شیرازی در دور نخست مقابل موحامد کلیش از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 دولت تاژی بایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل جبرئیل تاگ از آمریکا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد و با توجه به باخت این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، شیرازی، از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 12 بر 2 از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 14 بر 7 مغلوب داوید کار از کشور آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نخودی به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه مقابل دیوید بیتانوف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار، راهی دیدار رده بندی خواهد شد تا رودرروی حاجی مراد گادجیف از آذربایجان قرار گیرد.
 
در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد حبیبی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد ماگومد آسیاتیلوف از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم مقابل شوتارو یامادا از ژاپن با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر یک مغلوب ترنت هیدالی از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، حبیبی از دور رقابت ها کنار رفت.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر 2 مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها راه یافت. وی ابتدا در این گروه مقابل پولات پولاتچی از ترکیه قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد به مصاف آسخاب حمزاتوف از آذربایجان می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر به دیدار رده بندی خواهد رفت تا برای کسب مدال برنز مقابل ارطغرل آگجا از آلمان قرار بگیرد.
 
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هوانس ماقاکیان از ارمنستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل احمد محمد خلیل از مصر با نتیجه 12 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. زارع در این مرحله با نتیجه 11- 1 مقابل آلن خوبولوف از روسیه پیروز شد و به دیدار پایانی راه یافت. حریف وی در این دیدار ماسون پاریس از آمریکا است.
 
 
مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (چهارشنبه) برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها