استعفای فرهادمجیدی از سرمربیگری استقلال

«فرهاد مجیدی» با انتشار پستی در فضای مجازی یک روز پس از فتح شهرآورد و صعودبه فینال جام خذفی به همراه استقلال از سمت خود استعفا کرد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

فرهاد مجیدی با اشاره به سفر «احمد سعادتمند» مدیرعامل استقلال پیش از دربی  پایتخت به ایتالیا برای مذاکره با «آندره آ استراماچونی» در اینستاگرام نوشت:
این نوشته را باید چند روز قبل منتشر می‌کردم. همان روزی که با قصد قبلی خبر مذاکره در ایتالیا را رسانه‌ای کردند. همان روزی که در آستانه دربی فوق‌العاده حساس، قبل از مهمترین بازی فصل، ذره‌ای برای من و تلاش و فداکاری شاگردانم احترام قائل نشدند. این خودزنی بزرگ توسط مدیریتی انجام شد که یک ماه قبل از من لیست گرفت و بدون تمدید قرارداد حتی یکی از بازیکنان ارزشمند فعلی، بعد از هر موفقیتی در چند بازی گذشته از برنامه‌ها و اهداف مشترک‌ برای فصل بعد ‌گفت.
 
آنها با وجود قرارداد یک سال و نیمه من، با اقدامی عوامفریبانه که هدفی جز تخریب جایگاه سرمربی تیم نداشت در آستانه دربی، خبری که حتی رسانه‌های کشور آقای استراماچونی هم مراعات زمان انتشارش را کردند، به صورت غیررسمی به رسانه‌ها دادند و حالا من حاضر نیستم به خاطر یک برد جذاب و صعود به فینال جام حذفی این کارشکنی تاریخی را نادیده بگیرم.
 
جالب است که از لحظه انتشار خبر مذاکره ایتالیا تا شروع دربی مصاحبه‌ و تکذیبی از مدیرعامل در کار نبود اما از امروز صبح سراسیمه به دنبال تکذیب خبری هستند که با جزئیات مستند به بیرون درز کرده و رسوایی تازه‌ای رقم زده.
 
می‌خواهم بدانید آنها دیشب حتی از یک خسته نباشید خشک‌وخالی در رختکن تیم دریغ کردند و مشابه دو پیروزی مقابل سپاهان، نگاه و رفتارشان فریاد می‌زد که چقدر ناراحتند. چون هر موفقیت تازه نقشه‌هایشان را به تأخیر می‌انداخت و آنها را به دروغی دیگر متوسل می‌کرد.
 
من به احترام بازیکنان متعصبم، هوادارانی که بی‌صبرانه منتظر پیروزی مقابل قهرمان لیگ برتر بودند و همکاران شریفم این چند روزه را هم سکوت کردم اما امروز بعد از فشارهای کشنده در یک نیم‌فصل استثنایی، در شرایطی که روز اول بین قلب و غرورم، قلبم را انتخاب کرده بودم باید اطلاع دهم که در اعتراض به رفتار غیرصادقانه باشگاه استقلال از مربیگری در این تیم استعفا می‌دهم. این استعفا را نه به معنای برخورنده بودن رفتار مدیریت باشگاه برای شخص من، بلکه در اعتراض به این شیوه مدیریت و برای محافظت از جایگاه سرمربی باشگاه بزرگی همچون استقلال اعلام می‌کنم.
 
ما تیم را در رده پنجم جدول تحویل گرفتیم و بعد از نایب‌قهرمانی در لیگ و کسب سهمیه مستقیم، با یک برد مهم به فینال حذفی هم صعود کردیم و اگر انصاف و معرفتی وجود داشت، با این همه بلاهای طبیعی و غیرطبیعی حق ما چنین رفتاری نبود.
 
استقلال را نه امروز و نه ۲۳ سال پیش که پیراهنش را پوشیدم، به من پیشکش نکرده‌اند. برای لحظه لحظه حضورم در استقلال همیشه سخت کار کرده‌ام و می‌دانم روزی دوباره به رویاهای جمعی خود خواهیم رسید.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها