خداحافظی ساره جوانمردی از ورزش قهرمانی

ساره جوانمردی، ملی پوش پاراتیراندازی کشورمان از کناره گیری خود از دنیای ورزش قهرمانی خبر داد.

معرفی برنامه

ساره جوانمردی، ملی پوش تیراندازی ایران پس از آخرین مسابقه خود در پارالمپیک 2024 پاریس از دنیای حرفه ای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد.      

جوانمردی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اعزامی شبکه ورزش سیما دراین‌باره گفت: شاید اگر من رکورددار ماده پی 4 هستم، همت و غیرت خودم بوده باشد وگرنه ما نه از لحاظ تجهیزاتی و نه از نظر فشنگی که در اختیارمان قرار می گیرد، کامل هستیم، ما در اردوی وصل به اعزام توانستیم 2 رکورد و 2 تمرین با فشنگ خوب بزنیم، غیر از آن همه با فشنگ ایرانی و تمرینی می زدیم و روی سیبل هایی که شاید بالای 10 بار قبلا رویشان خورده بود، هر موقع هم میگفتیم که ما نمیدانیم رکوردمان چقدر است و مشکل از خودمان است یا مشکل از فشنگ و سیبلمان، کسی نبود که پاسخ قانع کننده ای به ما بدهد.

جوانمردی افزود : فکر نمی کنم تمام حریفان من، شرایط بچه های ایران را تجربه کرده باشند چون من تمرینات کشورهای دیگر را هم مدام رصد می کردم، فکر می کنم به اندازه ای که امکانات در اختیارمان قرار گرفت امروز توانستیم خوب ظاهر شویم، نمی گویم مشکل از من نبود، چرا، من نتوانستم فینالم را خوب جمع بکنم شاید علتش هم این باشد که تمرینات خیلی کمی طی این مدت داشتم، حدود ۳ سال تمرینات را کنار گذاشته بودم و بعد از این که سهمیه پارالمپیک را در هانگژو کسب کردم تمریناتم را در تپانچه خفیف ۵۰ متر شروع کردم.

ملی پوش تیراندازی ایران بیان داشت: وقتی در فینال تیر می‌زدم به این فکر می‌کردم که روزی به رئیس فدراسیون نامه‌ای زدم و درخواست فشنگ کردم برای زمان های بین اردو که تمرین بکنم، که درخواستم رد شد و امروز فقط با ناراحتی به آن روزهای از دست رفته فکر کردم که چرا ما باید اینکار را بکنیم با تیراندازانمان، امیدوارم به سایر تیراندازان این اجحاف صورت نگیرد.

جوانمردی خاطر نشان کرد: من از همین دوربین و مصاحبه اعلام می کنم برای همیشه ورزش قهرمانی ایران را کنار می گذارم، امیدوارم تیراندازی با بقیه تیراندازان، روزهای خوبی را در پیش داشته باشد و امیدوارم سکوهای اولی را که در المپیک های قبلی برای ایران حفظ کردم، بچه ها حفظ کنند.

وی اظهار داشت : این تصمیمی بود که من از مدت ها پیش گرفته بودم، میخواستم در هانگژو عملی اش کنم که دوستان گفتند با یک مدال المپیک تمامش بکن و با یک مدال آسیایی تمامش نکن. خدا را شکر می کنم که دست پر بر می گردم و توانستم آخرین بار دل ملت عزیز ایران، خانواده ام و علی الخصوص همسر و فرزندم را شاد بکنم و فکر می کنم تصمیم بجایی باشد که در اوج کنار بگذارم.

او افزود : خوشحالم با افتخار، دست پر و خوشحالی دارم از ورزش قهرمانی کناره گیری می کنم نه با غم، غصه و ناراحتی، خیلی خوشحالم و با آرامش خیال دارم این دفتر را می بندم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها