تمامی مسابقات ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل است

دسته بندی:

معرفی برنامه

ستاد مقابله با کرونا در ورزش پس از جلسه عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان، اطلاعیه شماره ۱۰ خود را درباره فعالیت‌های ورزشی سطح کشور منتشر کرد.
در این اطلاعیه آمده است : پیرو بررسی دقیق شرایط همه گیری بیماری کرونا در سطح کشور و برابر استعلام از ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه رقابت‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت تعطیل خواهد بود.
 
همچنین باشگاه‌های ورزشی دولتی و خصوصی نیز فعلاً تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل هستند.
 
در این اطلاعیه آمده است: بدیهی است تصمیمات آینده در خصوص فعالیت‌های ورزشی پس از بررسی شرایط و استعلام‌های رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا، اعلام خواهد شد.
 
در این اطلاعیه تصریح شده است: این ستاد در تصمیم گیری‌های آینده فرصت لازم را برای پیگیری تمرینات در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد داد.
 
در این اطلاعیه در خصوص فعالیت فدراسیون‌های ورزشی در بخش ملی، آمده است: تمام فدراسیون‌های ورزشی مکلفند مربیان تیم های ملی را به تدوین و پیگیری دقیق برنامه‌های آماده سازی از راه دور( مجازی) و تمرین در خانه برای ملی پوشان موظف کنند. ضمن اینکه فعالیت‌های آموزشی و برنامه‌های ترویج ورزش همگانی آنلاین را با جدیت پیگیری کنند.
 
ستاد مقابله با کرونا در ورزش یادآور شده است: درباره چگونگی حمایت از باشگاه‌های خصوصی در ستاد ملی مبارزه با کرونا و هیئت وزیران پیگیری و تصمیم گیری لازم به‌عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها