سرپرست فدراسیون پزشکی: استقلال می‌تواند مقابل تراکتور به میدان برود

سرپرست فدراسیون پزشکی گفت: تست چهار بازیکن استقلال در آزمایشات اخیر منفی اعلام شد و آنها می‌توانند در بازی بعدی خود (مقابل تراکتور) حاضر شوند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

«مهرزاد خلیلیان» امروز در گفت‌وگو با رادیو تهران اظهار داشت: بازیکنان استقلال تست کرونا داده بودند و تست ۲۵ درصد از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شد ولی زمانی که تست دو بار منفی می‌شود بدان معناست که تیم آماده فعالیت‌های ورزشی بوده و دیگر در فهرست کرونایی‌ها قرار ندارد.

وی افزود: تست چهار بازیکن استقلال در آزمایشات اخیر منفی اعلام شد و آنها باید در بازی بعدی خود (مقابل تراکتور) حاضر شوند.

سرپرست فدراسیون پزشکی خاطرنشان کرد: طبق پروتکل بهداشتی هر باشگاهی که نتیجه تست ۲۵ درصد بازیکنانش مثبت اعلام شود باید به قرنطینه برود و طبق صورت‌جلساتی که در اختیار ما قرار گرفت ۲ باشگاه استقلال و فولاد شامل این قانون می‌شوند و باید مسابقات آنها به تعویق بیافتد مگر اینکه سازمان لیگ تصمیم دیگری بگیرد.

خلیلیان تصریح کرد: جلساتی با سازمان لیگ برگزار کردیم و تمامی تلاش دو وزارتخانه‌ ورزش و بهداشت بر این بوده است فوتبال نمونه و پاک داشته باشیم و امیدوارم باشگاه‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: هیچ آزمایشگاه معتبری در ایران به خود اجازه نمی‌دهد در آزمایشاتی که انجام می‌دهد اشتباهی رخ دهد چرا که بار حقوقی به همراه دارد.

سرپرست فدراسیون پزشکی در پایان گفت: به وزارت ورزش و جوانان پیشنهاد تشکیل کمیته اخلاق در کار پزشکی را دادیم و امیدواریم همه ورزشکاران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها