ال کلاسیکو خاطره انگیز 2005 در لذت فوتبال

19 نوامبر 2005 روزی که بارسلونا برنابئو را مجبور به تشویق کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

بی شک یکی از جذاب ترین ال کلاسیکوهای تاریخ در بازی رفت فصل 06- 2005 رقم خورد. زمانیکه تماشگران رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ایستاده آبی اتاری ها را تشویق کردند. 
بازی رفت ال کلاسیکو 06-2005 در 19 نوامبر 2005 آغاز شد. این بازی در چارچوب هفته 12 لیگا بود و با حضور برترین اسطوره های فوتبال جهان یعنی زیدان، مسی، رونالدو نازاریو ، رونالدینیو ، روبرتو کارلوس و ... برگزار شد.
اولین گل بازی 15 دقیقه بعد از سوت آغاز زده شد. مسی حرکتی را آغاز کرد یک بازیکن را دریبل زد و در حین حرکت ساموئل اتوئو توپش را با ضربه نوک پا وارد دروازه کاسیاس کرد. پس از گل اتوئو به سمت تماشاگران رفت و خوشحالی معروف مشت گره کرده را انجام داد.
دقیقه 60 توپ در میانه زمین به رونالدینیو رسید و گل دوم بارسا را به ثمر رساند. 17 دقیقه بعد بازهم توپ در میانه زمین توسط مسی به رونالدینیو رسانده شد و در حالتی تک به تک، کاسیاس را مقهور کرد. اینجا صحنه ای رخ داد که شاید هیچگاه شاهد آن نباشیم. طرفداران کهکشانی ها در برنابئو ایستاده رقیب خود را تشویق کردند. صحنه هایی تکرار نشدنی در فوتبال که نشان از درک بالای طرفدارن رئال در نکوهش تیم خود و ستایش رقیب داشت.
فردای این بازی مارکا روزنامه ورزشی اسپانیا این تیتر را زد: « بارسا بهتر حمله کرد، بهتر دفاع کرد و بهتر بازی کرد»

علاقمندان فوتبال می توانند این بازی خاطره انگیز را امشب ساعت 22:30 با گزارش وحید نمازی در برنامه لذت فوتبال با اجرای مهدی توتونچی و رسول مجیدی از شبکه ورزش سیما تماشا کنند.
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها