قهرمانی دانشگاه آزاد و اشتادسازه در ریکرو مردان و بانوان

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در هفته پایانی مسابقات لیگ تیراندازی با کمان و در ماده ریکرو بانوان تیم دانشگاه آزاد ۵ بر صفر از سد تیم آکادمی راد گذشت و تیم اشتادسازه با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی به برتری دست یافت.
با پایان مسابقات ریکرو و در بخش بانوان تیم اشتادسازه با ۱۶ امتیاز قهرمان شد. تیم ‌های دانشگاه آزاد و آکادمی راد به ترتیب با ۱۴ و ۹ امتیاز در رده‌های دو و سوم قرار گرفتند. تیم توسعه فولاد مکران و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با ۸ و ۳ امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در مسابقات امروز شیوا شجاع مهر از تیم اشتاد سازه با امتیاز 312 بهترین عملکرد را داشت، زهرا نعمتی از دانشگاه آزاد اسلامی و بهسا موسوی از تیم اشتاد سازه به ترتیب با امتیازات 308 و 303 در رده های بعدی قرار گرفتند.
با پایان مسابقات ریکرو و در بخش مردان تیم دانشگاه آزاد اسلامی و تیم سپاهان با نتیجه 4 بر 1 به ترتیب مقابل نیروی زمینی اردبیل و کمانداران پایتخت به پیروزی رسیدند. آکادمی راد 5 بر 0 هدف طلایی را شکست داد، مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی 3 بر 2 از سد هیات چهارمحال بختیاری گذشت.
با پایان لیگ تیراندازی با کمان در ماده ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزادی اسلامی با 37 امتیاز قهرمان شد، تیم نیروی زمینی اردبیل و آکادمی راد با 26 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. سپاهان با 21 امتیاز، نفت امیدیه با 18، کمانداران پایتخت با 18، هیات چهارمحال بختیاری با 14، مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با 13 و هدف طلایی با 7 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.
 
در مسابقات امروز رضا شبانی از دانشگاه آزاد اسلامی، امین منصوری از مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی و امین پیرعلی از سپاهان، با امتیاز 321 بهترین عملکرد را در رده مردان داشتند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها