صعود نمایندگان ایران به نیمه نهایی مسابقات برخط پومسه قهرمانی جهان

قضاوت مرحله مقدماتی مسابقات برخط پومسه قهرمانی جهان ۲۰۲۰ امروز به پایان رسید و نمایندگان ایران موفق شدند به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند.
دسته بندی:

معرفی برنامه

مسابقات برخط پومسه قهرمانی جهان ۲۰۲۰ با حضور ۴۰۱ شرکت کننده از ۷۹ کشور در دو بخش انفرادی، استاندارد و ابداعی از روز  ۲۶ آبان‌ماه تا ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در مسابقات قهرمانی جهان تنها ملی‌پوشان هر کشور می‌توانند حضور پیدا کنند که رقابت‌های استاندارد در رده‌های سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و بالای ۶۵ سال پیگیری خواهد شد و در بخش ابداعی نیز پومسه‌روها در رده‌های سنی بالای۱۷ سال به اجرای فرم می‌پردازند.

قضاوت مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها امروز (جمعه - ۷ آذرماه) به پایان رسید و هر ۱۰ پومسه‌رو کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

مرجان سلحشوری، نسترن ملکی، نرجس شریفی و راضیه حسن‌لو در گروه زنان و امیررضا مهربان، حمید نظری، محمدتقی حاتمی، نادر خدامرادی، منصور خاندان و کوروش بختیار در گروه مردان توانستند جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کنند.

همچنین با توجه به اینکه در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال گروه زنان (مریم عربی) و بالای ۶۵ سال گروه مردان (هدایت آریان‌فر) تعداد شرکت کنندگان زیر ۲۰ نفر است، رقابت این دو رده سنی از مرحله نیمه نهایی آغاز خواهد شد و در رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال زنان (سکینه هوشنگی ماهر) نیز از مرحله فینال انجام می‌شود.

طبق برنامه قبلی که فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرده است، بارگذاری ویدئوهای مرحله نیمه نهایی از ۲۸ نوامبر تا ۲ دسامبر (۸ تا ۱۲ آذرماه) انجام می‌شود؛ قضاوت این مرحله طی روزهای ۳ و ۴ دسامبر (۱۳ و ۱۴ آذرماه) صورت می‌پذیرد و پخش ویدئوها نیز در روزهای ۵ و ۶ دسامبر (۱۵ و ۱۶ آذرماه) است.

هدایت مردان ملی پوش پومسه برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و مهدی صمدیان تبار به عنوان مربی است؛ سرمربیگری تیم ملی پومسه زنان نیز برعهده فاطمه اسدپور بوده و مهسا مردانی نیز مربی تیم است.

انتهای پیام

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها