رقابت های کشتی گزینشی المپیک آسیا / قرعه کشی مسابقات انجام شد

مراسم قرعه کشی رقابت های گزینشی المپیک در قاره آسیا، عصر امروز در شهر آلماتی قزاقستان محل برگزاری این مسابقات برگزار شد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:
در وزن 67 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند محمدرضا گرایی در دور اول با اوچیلوف از تاجیکستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان پوندت از تایلند و داحشان از اردن خواهد رفت. کشتی گیران سوریه، چین و هند در گروه گرایی قرار دارند.
در وزن 87 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسین نوری در کشتی نخست با شاگلدی آنایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم و مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان فی پنگ از چین و جین هیوک کیم از کره جنوبی می رود.
در وزن 97 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف جهانگیر توردیف از ازبکستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار میان یانان چن از چین و ژیاموحامت صفراف از ترکمنستان روبرور می شود.

کشتی آزاد:
در وزن 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم عبدالک از کویت کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان جون سوک یون از کره جنوبی و حاجی محمد علی از بحرین می رود در این وزن 10 نفر حضور دارند.
در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور اول به مصاف علی موحامت اووزمیرادوف از ترکمنستان می رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان منگ حجی جان از چین و پارینیا چامناجان از تایلند می رود. در این وزن 11 نفر حضور دارند که نمایندگان هند، قطر و تاجیکستان در گروه امامی حضور دارند.
در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نائویا آکاگوما از ژاپن مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این کشتی در مبارزه بعدی به مصاف ضیا موحامت صفراف از ترکمنستان می رود در این وزن 10 کشتی گیر حضور دارند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات کشتی فرنگی فردا (جمعه) و رقابت های کشتی آزاد روز یکشنبه 22 فروردین ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها