شهادت سردار پرافتخار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت می گوییم

دسته بندی:

معرفی برنامه

متن پیام حضرت آیت الله خامنه‌ای به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیةالله ارواحنا فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم. او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند. شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند. همه‌ی دوستان و نیز همه‌ی دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است. فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ جهان اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

 

رییس رسانه ملی نیز در پیامی شهادت سردار رشید اسلام را تسلیت گفتند 

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، همه مستضعفان و آزادگان جهان اسلام و ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان او در سپاه قدس و خانواده ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید قاسم سلیمانی قهرمان و مجاهد پرافتخار و بزرگ دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مجاهد بین‌المللی بود که نقش اصلی را در اضمحلال و شکست داعش وابسته به آمریکا، این شیطان بزرگ، صهیونیسم و همپالکی‌های منطقه‌ای آن در عراق و سوریه داشت و محل کینه و عداوت شیطان بزرگ بود. اگرچه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی عزیز بود، اما آمریکا و رئیس جمهور جنایتکارش، مسئول اصلی این جنایت تروریستی دولتی است و باید پاسخگوی این جنایت ضدبشری در قبال ملت ایران و ملت عراق باشد.

سردار قاسم سلیمانی محبوب قلوب ملت ایران و مردم ستم‌دیده و مظلوم جبهه مقاومت بود.

شهادت او در کنار ابومهدی المهندس، فرمانده شهید حشدالشعبی عراق در ارتقای توانمندی جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود و ملت عراق در کنار ملت ایران نیز انتقام خود را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

این حادثه خباثت‌آلود و جنایتکارانه نقطه عطف تاریخی در اوج‌گیری مبارزات ضدآمریکایی در منطقه خواهد بود؛ آمریکا شکست‌های بیشتری را تجربه خواهد کرد و فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریکا را تسریع خواهد کرد.

وزیرورزش و جوانان، فدارسیون ها و جامعه ورزش با درج پیام های جداگانه شهادت حاج قاسم سلیمانی این قهرمان ملی و الگوی جوانان میهن اسلامی را تسلیت گفتند

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها