پیروزی محمدیان مقابل قهرمان المپیک و جهان از آمریکا / زارع و محمدیان امشب برای طلا مبارزه می کنند

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا که در تقویم رنکینگ ( رده بندی ) اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود .
 
نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:
 
در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس است.
 
در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار پایانی شد. زارع در دیدار پایانی به مصاف بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه می رود.
 
دیدارهای نهایی اوزان فوق امشب برگزار می شود.
 
مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها