۵ فرنگی کار ایران رقبای خود را شناختند

نمایندگان ایران در پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

قرعه کشی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان ، بعد از ظهر امروز در شهر تالین استونی برگزار شد و نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است :

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم به مصاف دونگی هیوک وون از کره جنوبی می رود و در صورت غلبه بر این حریف ، در دور سوم با برنده کشتی میان انوراله یاروف از روسیه و احمد باقدودا از مصر مبارزه خواهد کرد. 

در وزن 63 کیلوگرم شاهین بداغی در دور نخست با سانگ جون پارک از کره جنوبی مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این دیدار ، در دور بعد به مصاف برنده مسابقه سوگابه از کیوتارو ژاپن و هارچیا پوقوسیان از ارمنستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم  محمد ناقوسی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با رانت کالجولا از استونی کشتی می گیرد.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده در دور نخست با گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف ، در دور دوم به مصاف ریوتا ناسوکاوا از ژاپن می رود. 

در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با میکیتا کاوالاسکی از بلاروس کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان روبینزون ایسادزه از گرجستان و نیکولا میلاتوویچ از نروژ می رود.

مسابقات اوزان فوق از ظهر فردا برگزار می شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها