اسکوچیچ: توانایی صعود به جام‌جهانی را داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر سوریه گفت: از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم راضی نیستم اما در مجموع توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل تیم سوریه در دیداری دوستانه اظهار داشت: پیامی به همه بازیکنان فوتبال دادیم که دیده می‌شوند. این پیامی بود که همه بدانند برای دعوت به تیم ملی شانس دارند. نیمه اول نکاتی داشتیم که جای پیشرفت دارد. البته در این دو ماه پیش رو فرصتی هست که روی برخی نقاط کار کنیم. از نیمه دوم بازی هم زیاد راضی نبودم.
 
سرمربی تیم ملی ایران در مورد میزبانی بحرین عنوان کرد: این تصمیم از قبل گرفته شده بود. بهتر است که الان در مورد این موضوع صحبت نکنیم و خودمان را قوی و آماده کنیم. مسابقات هر جایی که برگزار شود ما باید آماده تحویل یک تیم خیلی خوب باشیم.
 
وی در مورد میزان شانس صعود تیم ملی ایران، گفت: صحبت شانس نیست، صدرصد باید صعود کنیم و این کار را می‌کنیم، بازیکنان تیم ملی ایران این توانایی را دارند.
 
وی در مورد دعوت نکردن از بازیکنانی چون وریا غفوری و رضاییان گفت: جوابش خیلی ساده است. من برای انتخاب بازیکنان استانداردهایی داریم. به قطعیت می گویم که من بازیکنان را از خودشان بهتر می‌شناسم. برای من کیفیت و انسجام تیمی مهم است و بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که از نظر من بهترین هستند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد انتخاب کیش به عنوان محل برگزاری اردوی این تیم گفت: حتماً ما به دنبال امکانات استاندارد هستیم. اگر نتوانیم زمینی در حد تیم ملی داشته باشیم به آنجا نخواهیم رفت. دلیل انتخاب کیش هم نزدیک بودن شرایط و آب و هوایی آن به بحرین است. قطعاً قبل از برگزاری اردو این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
 
وی در مورد اینکه آیا اردوی کیش برای آمادگی تیم ملی کافی است گفت: خدا را شکر در زمان کی روش کرونا وجود نداشت و اردو زیاد برگزار می‌شد اما دست من بسته است. باشگاه‌ها هم باید بازیکنان را تقویت کنند. در روزهای فیفا هم نمی‌توانیم برخی بازیکنان را داشته باشیم. تصمیم با من نیست و شرایط کرونایی هم در این مورد تاثیرگذار است.
 
اسکوچیچ ادامه داد: برخلاف تیم‌های دیگر که سه بازی دارند ما چهار بازی داریم. نمی‌خواهیم زیاد روی بازیکنان فشار بیاوریم اما خیالتان راحت باشد ما کارمان را بلد هستیم.
 
سرمربی تیم ملی در مورد اینکه هفته گذشته عنوان شده بود عصبانی است گفت: برای من خیلی مهم است که همه مردم بدانند چه اتفاقی در تیم ملی رخ می‌دهد. فکر می‌کنم در آن تمرین سوتفاهم بوجود آمده است. نمی‌خواستیم از آن تمرین فیلم و تصویری بیرون بیاید. اما قول می‌دهم در تمرینات آینده این مشکلات تکرار نشود. من اصلاً عصبانی نیستم. بعد از این برد دلیلی برای عصبانیت وجود ندارد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها