تقدیر فدراسیون جهانی وآسیایی از اسکواش ایران

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان دیدار نهایی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ کیش ، از تقدیر فدراسیون جهانی و آسیایی از ایران و نیز برگزاری مسابقات حرفه ای این رشته ورزشی در هر ماه به میزبانی یکی از استان های کشور خبر داد.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در حاشیه مسابقات جایزه بزرگ کیش در گفت و گو با شبکه ورزش سیما گفت : خوشحالم که با اهتمام ویژه فدراسیون ، هیئت های همراه و کمیته های ستادی توانستیم در 2 ماه گذشته از فدراسیون جهانی و آسیایی ، مهر تایید را گرفته ومورد تقدیر قرار بگیریم.

وی این موفقیت را مرهون زحمات و عملکرد مدیران کل استانی در ایجاد زیرساخت ها دانست و افزود : عملکردی که فدراسیون پیشه کرده در ارتباط با نقش راهی که تدوین شده و ادامه دهنده آن هیئت های ورزشی همراه فدراسیون هستند ، نیز در این خصوص موثر بود.

سلیمانی با اشاره به مسابقات بین المللی کیش خاطرنشان کرد : این رقابت ها مشابه مسابقاتی است که از آذر 1399 در تقویم عملکردی فدراسیون به وزارت ورزش ارائه شد ، برگزاری چنین مسابقات حرفه ای و ثبت فدراسیون جهانی هر ماه در یکی از استان های کشور را در برنامه داریم که علاوه بر جایزه نقدی ، ارتقای رنکینگ ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مطابق چشم انداز ترسیمی تا پایان سال و یا نیمه دوم سال باید به رنکینگ جهانی دو رقمی برای ایرانیان دست یابیم ، گفت : برگزاری این رقابت ها نقش مهمی در ایجاد آمادگی تیم های ملی برای حضور در مسابقات مرداد و آبان ماه پاکستان و کوالالامپور خواهد داشت.

وی از آشنایی عموم با این رشته ورزشی به عنوان ماموریت اصلی فدراسیون نام برد و گفت : در این زمینه با همکاری هیئت های ورزشی در قالب تفاهم نامه ها در حال فعالیت هستیم.

سلیمانی با تاکید بر اینکه امسال سال تیم های ملی ، ورزشکاران ملی و هویت دهی به تیم های ملی است ، از تمرکز بر موضوع قهرمانی و ارتقای جایگاه خود را در آسیا و رنکینگ جهانی به عنوان اولویت فدراسیون یاد کرد.  

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها