معرفی برنامه

نشست مشترک افشین ملایی، رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی و امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک بین فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان تربیت بدنی ارتش گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلیل ماهیت شغلی همواره آماده و‌ فعال هستند و ورزش و فعالیت بدنی با سبک زندگی آنها عجین است. از این رو، ضروری است با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و با اجرای طرح‌های نوین و علمی گام‌های موثرتری در زمینه توسعه ورزش ارتش و نیروهای مسلح و همچنین خانواده‌های کارکنان و بازنشستگان برداریم. وی در ادامه، آمادگی کامل ارتش برای اجرای طرح‌های ملی مشترک را اعلام کرد.
افشین ملایی هم با قدردانی از پیشگامی سازمان تربیت بدنی ارتش در تعامل و همکاری بین سازمانی افزود: خانواده ارتش به دلیل سازماندهی نظام‌مند و روحیه مبتنی بر انسجام و کار تیمی، جمعیتی ارزشمند برای اجرای برنامه‌های توسعه ورزش همگانی محسوب می‌شود و این افتخار فدراسیون ورزش‌های همگانی است که بتواند خدماتی متناسب با نیازهای ورزشی خانواده بزرگ ارتش به این عزیزان ارائه کند.
در این دیدار در خصوص طرح «پادگان فعال و دوستدار ورزش» بحث و گفت‌وگو و مقرر شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح در سطح کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اجرایی و به تجربه‌ای موفق برای کشور و سایر نهادهای نظامی و اجرایی تبدیل شود.
شایان ذکر است؛ در این نشست امیر سرتیپ دوم حسینی، رئیس هیأت ورزش همگانی ارتش و دکتر رضا شجیع نایب رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی هم حضور داشتند

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها