مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش تعطیل نیست

معرفی برنامه

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در ارتباط تلفنی با برنامه "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش سیما گفت : در 18 فروردین جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال به تایید هیئت رئیسه فدراسیون رسید و 20 فروردین برای فیفا ارسال شد و در نهایت 4 اردیبهشت فیفا تائیدیه‌ای را در اختیار ما قرار داد که در آن نقشه راه و فرآیندی که باید برای اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات طی شود، مشخص شده است.

وی درباره زمان برگزاری مجمع این فدراسیون برای اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات گفت: این تاریخ ها مشخص است اما به زودی از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد، این هفته جلسه‌ای نیز در هیئت رئیسه داریم تا پیش نویس اساسنامه را مرور کنیم، اعلام تاریخ دقیق بستگی به روند اصلاح اساسنامه توسط فیفا و اعضای مجمع دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: این روند همانند یک پازل است که تکمیل آن به همدیگر ربط دارد هر چقدر پیش نویس اساس نامه سریع‌تر به تایید فیفا برسد، مجمع انتخاباتی هم سریع‌تر برگزار خواهد شد.

نبی درباره موضوع افزایش تعداد اعضای مجمع این فدراسیون به 91 نفر در اساسنامه جدید گفت : تعداد دقیق را نمی دانم اما اعضای مجمع افزایش می یابد ، هم چنین در برنامه داریم تا در دور جدید تعدادی از باشگاه ها و بخش های مرتبط با ورزش به مجمع اضافه شوند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال همچنین درخصوص تاریخ آغاز مسابقات فوتبال گفت : مسئولیت تعیین زمان آغاز از سرگیری تمامی مسابقات ورزشی اعم از فوتبال و غیرفوتبال در هر کشوری به ستاد ملی مبارزه با کرونا واگذار شده  و تصمیم گیری ها به طور کلی درخصوص تمام رشته های ورزشی گرفته می شود. 

وی افزود : لذا ورزش فوتبال نیز این موضوع مستثنی نیست و با توجه به نظر فیفا و ای اف سی مسئولیت تعیین زمان آغاز دوباره این رقابت ها به ستاد ملی مبارزه با کرونا واگذار شده است و ما تابع تصمیمات این ستاد هستیم ، پس از اعلام نظر این ستاد ، هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره شروع مسابقات فوتبال تصمیم گیری می کند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها