جامعه ورزش با تمام توان در کنار هموطنانمان استان های سیل زده خواهد بود

سرمربی فولاد خوزستان با حضور در برنامه شامگاه جمعه 23 فروردین ماه شب های فوتبالی شبکه ورزش سیما ضمن اظهار تاسف از حادثه سیل فروردین ماه ایران ، از همراهی و حمایت باشگاه فولاد خوزستان از استان های آسیب دیده خبر داد.
دسته بندی:

معرفی برنامه

افشین قطبی گفت : به دنبال پیشامد ناگهانی سیل در استان های مختلف کشور و به ویژه استان خوزستان و آسیب های بسیاری که بر پیکر زندگی هموطنان وارد آورد ، تمام خانواده باشگاه فوتبال فولاد خوزستان به همراه شرکت فولاد خوزستان با آمادگی کامل در کنار هموطنانمان حضور خواهیم داشت و مصمم هستیم تا آنجا که در توان داریم نسبت به تامین هزینه های مالی و کمک در بازسازی مجدد مناطق آسیب دیده حضور داشته باشیم.

قطبی در ادامه با اشاره به قابلیت های فراوان فوتبال ایران افزود : جامعه فوتبال کشور از بازیکنان توانمندی برخوردار است و  در مقایسه با جهان ، کمبودی در این زمینه نداریم اما باید پذیرفت که سرمربیان و بازیکنانمان هنوز مسیری طولانی برای آموزش و کسب تجربه در پیش دارند.

 سرمربی فولاد خوزستان بیان داشت : با توجه به محبوبیت فوتبال در ایران و به ویژه در میان جوانان ، لذا جامعه فوتبال می تواند نقش مهمی در کشور در ارتقای ابعاد مختلف اخلاقی ، ورزشی و ... ایفا بنماید.

قطبی با تاکید بر علاقه وافر خویش به ایران و فوتبال آن ، اظهار امیدواری کرد که بتواند نقش موثری در راه پیشرفت فوتبال کشور ایفا بنماید.

وی افزود : عمیقا تمام بازیکنانم در تیم فولاد را دوست دارم ما در این تیم دل به دل هم داده ایم تا با همکاری همدیگر وحمایت مسئولان باشگاه ، فولاد را به جایگاه شایسته خود در لیگ برتر برسانیم.

سرمربی فولاد خوزستان با تاکید بر اهمیت و ظرافت فرآیند جذب بازیکن در باشگاه های کشور گفت : پس از حضور در تیم فولاد خوزستان به عنوان سرمربی ، به دنبال در اختیار گرفتن نیروهایی بودم که هم از نظر اخلاقی و حرفه ای به تیم ، نکاتی را اضافه نموده ضمن اینکه با برخورداری از تجربه کافی ، سرلوحه خوبی برای دیگر اعضای تیم باشند.

قطبی با تاکید بر نقش موثر برنامه ریزی در موفقیت و عملکرد مناسب یک تیم گفت : متاسفانه عدم برنامه ریزی لازم در دیدارهای باشگاه ها در دیگر استان ها از مهمترین نقاط ضعف تیم های ایرانی به شمار می رود به نحویکه فرصت کافی برای استراحت و تمرین بازیکنان فراهم نبوده و لذا نتیجه دلخواه محقق نمی شود.

وی نزدیک بودن امتیازات تیم های رده های فوقانی جدول لیگ برتر و رقابت سنگین بین آن ها را نویدبخش برگزاری دیدارهایی جذاب و تماشاگرپسند دانست .

قطبی در پایان با تاکید مجدد بر حمایت باشگاه فولاد خوزستان از هموطنان استان های سیل زده ، خواستار حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از ایشان شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها