سجادی: هیات مدیره‌ سرخابی‌ها نیمه خرداد مشخص می‌شوند

وزیر ورزش و جوانان از مشخص شدن هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در نیمه خردادماه سال جاری خبر داد.

معرفی برنامه

حمید سجادی در حاشیه فینال مرحله اول مسابقات لیگ ملی چوگان که بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شد، اظهار داشت: این لیگ در طول سال ادامه دارد و مرحله پایانی آن به دهه فجر ختم می‌شود، رشته چوگان مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است و همه نوع حمایتی از سوی وزارت ورزش و جوانان در مورد رشته چوگان وجود خواهد داشت. پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از رشته چوگان اولین مرحله لیگ ملی چوگان راه‌اندازی شده است و امیدوار هستیم از تجربه سال جاری برای سال‌های آینده استفاده و رویدادهای بین‌المللی چوگان را در کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برخی موارد در رشته چوگان نیاز به ورود وزارت ورزش و جوانان دارد و بنده به رییس فدراسیون چوگان وعده دادم در اولین جلسه به همراه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در دفتر بنده جلسه‌ای داشته باشیم تا به مشکلات چوگان رسیدگی شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که یکی از آرزوهای بنده در جشن واگذاری استقلال و پرسپولیس این بود که به احترام تاریخ و تمدن چوگان در کشور ۲ تیم محبوب و مردمی هر کدام حداقل دارای یک تیم چوگان باشند، عنوان کرد: تا کنون این اتفاق رخ نداده هر چند که در برنامه آن‌ها قرار دارد.

سجادی در مورد تعیین هیات مدیره استقلال و پرسپولیس اعلام کرد: نیمه خرداد ماه هیات مدیره استقلال و پرسپولیس مشخص خواهد شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها