نبی: تمرینات تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال می‌گوید برای ادامه مسابقات لیگ، منتظر تصمیم فیفا هستیم
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

 

مهدی محمدنبی، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره احتمال ادامه لیگ بیان کرد: آن چیزی که مسلم است تعلیق فوتبال در سراسر دنیاست. فیفا، AFC و همچنین ستاد مبارزه با کرونا نظراتی دارند. باید  جلساتی در این مورد برگزار کنند و نتیجه را به ما بگویند. ما هم در هیات رییسه فدراسیون و سازمان لیگ آن را بررسی می‌کنیم. امیدواریم که فوتبال از این حالت تعلیق خارج شود و ۹ هفته باقی مانده لیگ برگزار شود.

او ادامه داد:  نظر فیفا این بود که فعلا باید صبر کنیم تا به ما خبر بدهند. ما هم فعلا منتظریم. AFC پیشنهاداتی برای لیگ قهرمانان آسیا داشته است و این موضوع در سازمان لیگ بررسی شده است. دور اول مقدماتی جام جهانی هم هنوز تمام نشده است.. پیش بینی این است که در مهر ماه و آبان ماه این بازی‌ها برگزار شوند. در بحث مسابقات لیگ هم باید به توصیه آن‌ها عمل کنیم. تمرینات قطعا تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است. ستاد کرونا هم نظرش همین است. هر زمانی که بخواهیم شروع کنیم سه هفته برای تمرینات تیم‌ها در نظر می‌گیریم. ما قطعا هماهنگ می‌کنیم. هر روزی که نامه‌ای به ما برسد اطلاع رسانی می‌کنیم. 

نبی درباره روند اصلاح اساسنامه هم توضیح داد: ما تا روز ۲۷ فروردین فرصت داده بودیم تا نظرات اعضای مجمع به دبیرخانه ارسال شود و مشارکت خوبی هم شد. پیش نویس اساسنامه اصلاحی را کمیته تدوین مقررات فدراسیون بررسی می‌کند و طبق جدول زمان‌بندی جلو می‌رویم که آن را به فیفا هم فرستادیم. سعی می‌کنیم این راه را خیلی زود طی کنیم. این پیشنویس را مجددا به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم تا آن‌ها نظراتشان را اعلام کنند تا دوباره به کمیته مربوطه برود و جرح و تعدیل شود. سعی می‌کنیم طبق جدول زمانبندی اساسنامه را به مجمع عمومی فدراسیون ببریم تا مصوب شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها