فکری: بازی با تیم‌های خطیبی سخت است

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

محمود فکری سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف تیمش برابر آلومینیوم اراک، افزود: بازی فردا، بازی سختی است. همه تیم‌ها مقابل استقلال با انگیزه مضاعف بازی می‌کنند. آلومینیوم به جز یکی دو هفته اول، سر و شکل خوبی گرفته است. خطیبی پارسال با ماشین سازی، دوبار استقلال را برد، او کارش را بلد است و می‌تواند کار را برای ما سخت کند، اما ما تلاش می‌کنیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.
 
وی گفت: بازی شهرآورد مهم است، اما بازی فردا هم مهم است. سه امتیاز فردا برای ما اهمیت دارد تا در صدر بمانیم. سه امتیاز این بازی را فدای دربی نمی‌کنیم.
 
فکری درباره دیاباته افزود: دیاباته با ما در اردو است. اما درباره نادری ریسک نکردیم و ان‌شاءالله برای بازی با پرسپولیس مشکلی نداشته باشد.
 
سرمربی استقلال درباره مشکل انضباطی میلیچ هم گفت: یکی از بزرگترین مشکلات استقلال در این چند سال، بحث نظم و انضباط است که کم شده بود. یکی از کار‌های ما بازگرداندن این نظم و انضباط است. میلیچ یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند که بازی کردن یا نکردنش دلیل خاصی ندارد که به دنبالش باشد. ما بازیکنان زیادی داریم که صبوری را سرلوحه خود قرار داده‌اند و اگر بازیکنی این نظم را بهم بزند، باعث آلوده شدن آن‌هایی می‌شود که صبوری می‌کنند. ما این فضا را به کسی نمی‌دهیم که از حیطه خودش خارج شود.
فکری افزود:ان‌شاءالله میلیچ بعد از بازی فردا در جلسه کمیته انضباطی حضور می‌یابد و سپس در تمرینات حاضر می‌شود. اگر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش فراتر بگذارد، باید با او برخورد شود. ما به دنبال قطع همکاری با او نیستیم بلکه می‌خواهیم متوجه اشتباهش شود و بازیکنان دیگر هم متوجه شوند که اگر اشتباهی کنند، به کمیته انضباطی فراخوانده می‌شوند.
 
وی درباره وضعیت آلودگی هوا هم گفت: هر سال در شهر‌های مختلف و در زمستان این مشکل را داریم. امیدواریم این آلودگی مشکلی برای بازیکنان ایجاد نکند. الان وقتی تمرین می‌کنیم هم این آلودگی هست و مثل کرونا باید با آن کنار بیاییم.
 
فکری درباره برخورد سازمان لیگ با نیمکت‌هایی که شلوغکاری می‌کنند نیز افزود: از سازمان لیگ تشکر کنم که این قانون را عملی کرد و نباید به تیمی در این خصوص اجازه دهند. باید فضای بازی جوانمردانه شکل بگیرد و نگذاریم رفتار غیراخلاقی شکل بگیرد. باید تیم‌ها با آرامش بیشتر به کار خود بپردازند و در نهایت هر تیمی که بهتر کار کرد، از زمین با امتیاز خارج شود.
 
وی درباره اینکه آیا از طرف باشگاه برایش هشدار و تذکر ارسال شده یا خیر، گفت: ضرب العجل برای مربی که تیمش صدر جدول است؟ شاید باید خرج کنیم و خرج نمی‌کنیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها