اسکوچیچ : با آغاز لیگ برتر به ایران بازمی گردم

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگو با برنامه "ورزش تعطیل نیست" در خصوص زمان حضورش در ایران اظهار داشت: باید ببینم شرایط چگونه م‌ ‌شود که به ایران برگردم ولی امیدوارم بتوانم قبل از شروع لیگ برگردم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازگشتش ویزایی دریافت کرده یا خیر، تصریح کرد: هنوز چنین اتفاقی نیفتاده ولی به من گفته‌اند در مورد این موضوع تماس خواهند گرفت.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کند با تعطیلی لیگ بازیکنان ملی‌پوش دچار مصدومیت شوند، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم مشکلی بابت این موضوع وجود داشته باشد چون همه بازیکنان در قرنطینه تمرین داشـته‌اند. این سؤال در مورد مصدومیت بازیکنان را من نمی‌توانم جواب بدهم اما اگر مربیان در این مدت تمرینات خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته باشند بعید می‌دانم مشکلی ایجاد شود.
 
اسکوچیچ در خصوص جلسه‌‌ای که با سهیل مهدی قبل از ترک ایران برگزار کرده بود، عنوان کرد: من منتظر برنامه مسابقات لیگ هستم تا برنامه‌های تیم ملی را هم تنظیم کنم. وقتی برنامه‌‌ها در اختیار من باشد می‌توانم کارم را سریع انجام دهم. برنامه‌ریزی برای تیم ملی ایران کار خیلی سختی نیست اما باید شرایط و امکانات مهیا باشد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا با لژیونرهای تیم ملی در این مدت در ارتباط بوده است، گفت:‌ با آنها در ارتباط بوده ‌و از طریق تلفن با اکثر آنها صحبت کرده‌‌ام حتی از باشگاه‌های آنها در خصوص شرایطشان سؤال کردم که ببینم آنها در این مدت چه برنامه‌های آماده‌سازی‌ای داشته‌اند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص اینکه شرایط کرونا در کرواسی چگونه است، تصریح کرد: ‌الآن شرایط خوب است. ابتدا خیلی ترسیده بودم به‌خصوص که فاصله محل زندگی من تا ایتالیا فقط 70 کیلومتر است اما الآن خوشبختانه شرایط عادی است. در یک ماه اخیر در منطقه زندگی من حتی یک مورد کرونایی هم نداشتیم. در 4‌ــ‌3 روز اخیر در کل کشور کرواسی فقط 3 الی 4 نفر کرونا گرفتند.
 
اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا از رقبای ایران به‌خصوص عراق شناخت دارد، گفت: من اطلاعاتی از رقبای ایران و مخصوصاً عراق ندارم اما مربی این تیم دوست صمیمی من است. فکر می‌‌کنم الآن همه تیم‌‌ها شرایط یکسانی دارند و ترجیح می‌دهم فعلاً تمرکزم روی تیم خودم باشد. ما زمانی زیاد تا آماده‌سازی داریم و تا زمان بازی با عراق می‌توانیم از آنها اطلاعات کسب کنیم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از بحرین شناخت دارد یا خیر عنوان کرد: همان‌طور که گفتم شرایط برای همه تیم‌ها مشکل است اگر از بحرین و عراق شناخت هم داشتم الآن اطلاعات آنها به‌درد ما نمی‌خورد چون زمان زیادی تا آغاز مسابقات باقی مانده است.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره این موضوع که بازی تدارکاتی برای تیم ملی در نظر دارد، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم می‌توانم در یک چشم به هم زدن برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنم ولی اول باید اطلاعات داشته باشم.
 
اسکوچیچ در خصوص اینکه آیا با دستیاران ایرانی خود هاشمیان و باقری ارتباط داشته است، گفت: من فقط با فدراسیون در این مدت در ارتباط بودم چون فعلاً برنامه کاری ما مشخص نیست فقط با آنالیزور تیم ملی در ارتباط بوده‌ام که برای تیم ملی برنامه‌‌ریزی کند.
 
وی در خصوص اینکه مردم انتظار دارند این تیم به جام جهانی برود و دیدگاهش در این زمینه چیست، عنوان کرد: من شرایط تیم ملی را می‌‌دانم و به‌خوبی درک می‌کنم که توقعات از تیم ملی بالا است اما خود من هم انتظار دارم تیم ما به جام جهانی صعود کند. مسلماً تیم خوبی داریم و با وجود اینکه 2 باخت اخیر را تجربه کردیم می‌توانیم کار را از نو آغاز کنیم و به جام جهانی برویم. دلم برای کار کردن در ایران تنگ شده است و امیدوارم با شروع برنامه‌ها تیم ملی را مهیای صعود به جام جهانی کنیم.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها