موافقت باشگاه سپاهان با استعفای قلعه نویی

هیئت مدیره باشگاه سپاهان با استعفای امیر قلعه نویی موافقت کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در پی عدم صعود تیم فوتبال سپاهان در دیدار معوقه جام حذفی باشگاه های کشور به مرحله بعد  و همچنین  عدم نتیجه گیری لازم در مسابقات لیگ برتر ایران، امیرقلعه نویی با انتشار مطلبی با  باشگاه سپاهان خداحافظی کرد.

نیکفر گفت: پس از موافقت اعضای هیئت مدیره باشگاه با استعفای آقای قلعه نویی، در حال حاضر تمرینات تیم زیر نظر میگوئل تکسیرای پرتغالی انجام خواهد شد.

 

متن خداحافظی و استعفای قلعه نویی:

" سلام و خداحافظ اصفهان زیبا.

بازی با استقلال برای من آخرین آزمون در قامت مربیگری سپاهان بود که دوست داشتم سربلند از آن بیرون بیایم اما مقدر نبود.

خاطرات تلخ و شیرین زیادی از حضور ۳ سال اخیر در اصفهان دارم و فکر می‌کنم دیگر کافی است. از کسانی که طعنه، تهمت و ناسزا نثار من و شاگردانم کردند می‌گذرم و امیدوارم روزی دروغ‌ها در مورد هزینه‌ها، کیفیت و رفتار ما برملا شوند.

من و کادر فنی در این سه سال، چه در سپاهان و چه ذوب‌آهن سعی کردیم با تمام انگیزه کار کنیم تا به موفقیت برسیم. شاید تعریف بعضی‌ها از موفقیت چیز دیگری باشد اما دیگر حوصله و زمانی برای ادامه سوتفاهم وجود ندارد.

باید از جناب مهندس عظیمیان و اعضای محترم هیات مدیره سپاهان برای حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم سلامت و موفق باشند. آنها شاهد حرف‌های من هستند و زمان همه چیز را اثبات خواهد کرد.

پیش از خداحافظی از هواداران راستین و عزیز سپاهان هم عذرخواهی می‌کنم که در خوشحال کردن‌شان در این فصل و رسیدن به عنوان قهرمانی موفق نبودیم.

حرف دیگری نیست. بدرود اصفهان عزیز.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها