حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای ضمن تشکر از کادر فنی بابت ثبت یک فصل موفق و قهرمانی در لیگ، اعلام کرد از یحیی گل‌محمدی کاملا حمایت می‌کند و از هواداران و پیشکسوتان نیز خواست مثل همیشه پشتیبان تیم باشند.
 
در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر فوتبال روی دیگرش را در شبی تلخ به نمایش گذاشت.
 
همه ما شاهد درخشش پرسپولیس در آوردگاهی سخت بودیم اما وقتی کار به ضربات پنالتی می‌رسد، هیچگاه این ضربات تعیین کننده شایستگی یا عدم شایستگی تیمی نیستند.
 
همانطور که بارها در بازی‌های مهم حتی در فینال جام جهانی نیز شاهد شکست تیم‌های بزرگ بوده‌ایم که مستحق آن نبوده‌اند.
 
اما اینجا باشگاه پرسپولیس است و همچنان استوار و محکم به سوی آینده روشن خود همچون سال‌های اخیر، حرکت می‌کند.
 
پرسپولیس امسال با درایت کادر فنی، تلاش و همت بازیکنانش و همینطور حمایت همیشگی هواداران فصل موفقی را پشت سر گذاشت و علیرغم بحران‌سازی‌های متعدد به ویژه در دو سال اخیر، با برنامه‌ریزی یک‌پارچه و به ویژه درایت کادر فنی بار دیگر بر قله فوتبال ایران ایستاد و رکوردی را ثبت کرد که تا سالیان سال دست نخورده می‌ماند.
 
پوکر قهرمانی و ثبت چندین رکورد تاریخی در این فصل مرهون برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده و باشگاه پرسپولیس برای ثبت چنین موفقیت بزرگی از آنها تقدیر می‌کند. اکنون زمان آن رسیده است که یک بار دیگر تاکید کنیم کادر فنی و کلیه بازیکنان شایسته پرسپولیس مایه افتخار باشگاه بوده و تحت حمایت کامل قرار دارند و می‌دانیم هواداران دلسوز پرسپولیس عاشقانه تیم خود را دوست داشته و از تیمشان حمایت خواهند کرد.
 
پس باز هم دست در دست هم، منسجم و به دور از حواشی و همچون سد یک‌پارچه در مقابل کسانی که استمرار این موفقیت‌ها را دوست ندارند می‌ایستیم و از آنجایی که فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شده، ضمن تاکید مجدد بر حفظ حداکثری سرمایه انسانی موجود، بر اساس فهرست مورد تایید سرمربی، بازیکنان واجد شرایط را جذب خواهیم کرد و تا قبل از اعزام تیم به دوحه، لیست پرسپولیس برای فصل بعد کامل خواهد شد.
 
صبوری و حمایت پیشکسوتان عزیز و هواداران فهیم از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، برگ برنده ما در مقابل رقیبان (به هر شکل و با هر نامی) خواهد بود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها