مسابقات بین‌المللی تکواندو در اردن / هفت نماینده ایران ، امروز به دیدار رقبای خود می‌روند

با برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت های بین‌المللی تکواندو اردن ، نمایندگان ایران ، رقبای خود را شناختند.
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

این دوره از مسابقات با عنوان جام «الحسن» از امروز با حضور ۸۶۷ تکواندوکار از ۳۰ کشور و در سه رده سنی آغاز می‌شود. در روز نخست ، رقابت های رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود که سه عضو تیم ملی کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم ، آرمین هادی پور دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف برنده دو مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود. فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده مبارزه عربستان و عراق پیکار می‌کند.

در وزن ۸۷ + کیلوگرم ، سجاد مردانی دور نخست به مصاف نماینده الجزایر می‌رود و درصورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده مبارزه دو تکواندوکار از اردن می‌رود.

در بخش بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم نیان شاه‌محمدی ابتدا با نماینده کشور میزبان مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده عربستان و هند خواهد رفت. بیتا صنعتی در وزن ۵۷- کیلوگرم ابتدا با حریفی از اردن مبارزه می‌کند و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه یونان و فلسطین مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم یلدا ولی نژاد دور نخست با تکواندوکاری از ازبکستان مبارزه می‌کند و سپس با برنده اردن و لبنان دیدار خواهد کرد. اکرم خدابنده در وزن 73+ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تکواندوکاری از الجزایر می‌رود و در صورت برتری در مبارزه پایانی با حریفی از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها