شهاب الدین عزیزی خادم عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه ورزش تعطیل نیست

معرفی برنامه

شهاب الدین عزیزی خادم عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با برنامه "ورزش تعطیل نیست" شبکه ورزش سیما گفت : وقتی به موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال می پردازیم موضوع ساختار و شاکله از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود : وقتی از فوتبال حرفه ای صحبت می کنیم باید به قراردادهای حرفه ای و اساسنامه حرفه ای اشاره کنیم اکنون با توجه به ابهاماتی که درخصوص اساسنامه وجوددارد ضرورت اصلاح آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

عزیزی ادامه داد : گروهی که در حال حاضر برای تدوین این اساسنامه مطابق نظر فیفا شکل گرفته گروهی متخصص است که امیدوارم بتوانیم با تدوین اساسنامه ای خوب و منسجم با نگاهی شفافانه ، کاری ماندگار را برای آیندگان فوتبال به یادگار بگذاریم که البته با توجه به شناختی که از همکاران حاضر در این کمیته دارم ، مطمئنم کاری ماندگار با شفافیت کامل تدوین و عرضه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییرات در اساسنامه به شفافیت و حفظ استقلال فدراسیون فوتبال کمک می نماید ، گفت : با یک نگاه تعاملی و تاملی می توان این تغییر وضعیت موجود را طی کرد و به سمت یک فدراسیون مدرن و اقتصادی با توجه به منافع باشگاه ها حرکت کرد.

به عقیده عزیزی ، موضوع چابک سازی باشگاه ها و حمایت های ویژه از آن ها در کنار تفکیک موضوع حمایت دولت در فوتبال و از موضوع دخالت دولت در آن ، از جمله مسائلی است که باید با استانداردهای فیفا و قواعد ساری و جاری فیفا هماهنگ و در اساسنامه در حال تدوین گنجانده شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها