4 طلا و 1 برنز در انتظار ملی پوشان کشتی فرنگی ایران

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان
 
🔺 چهار نماینده ایران در دیدار نهایی برای کسب مدال طلا مبارزه می کنند.
 
🔸در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دیدار نخست با توجه به سر وزن نرسیدن جین هیوک کیم از کره جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر داواباندی مونخ اردن از مغولستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. دلخانی در این مرحله 1 - 3مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد وباید برای کسب مدال برنز مبارزه کند.
 
🔸در وزن 63 کیلوگرم میثم دَلخانی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر اورماتبک آماتوف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر 7 المورات تاسمرادوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و برنز المپیک از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله 8 - 5 هان جائه چانگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد .
 
🔸در وزن 77 کیلوگرم پژمان پُشتام در دور اول با نتیجه 9 بر صفر کایراتبک توگولبایف از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی با توجه به حضور نیافتن کشتی گیران عراقی و فلسطینی به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد، پشتام در این مرحله با نتیجه 7 - 7 مقابل سینگ گورپریت دارنده مدال نقره آسیا از هند به پیروزی رسید و به دیدار نهایی صعود کرد .
 
🔸در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت. وی در کشتی بعد و در مرحله نیمه نهایی 10 - 4 رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار پایانی رسید.
 
🔸در وزن 130 کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مورات رامانوف از قرقیزستان مبارزه می کند وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی 14 - 5 سهراب فاتویف از ازبکستان را برد و به دیدار پایانی صعود کرد.
 
 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها