داورزنی: آلکنو یکی از بهترین های والیبال جهان و جزو سه مربی برتر دنیا است.

داورزنی رییس فدراسیون والیبال در خصوص عکس العمل ها پس از رقابت های لیگ ملت ها گفت در حق آلکنو جفا شد؛ وی یکی از بهترین های والیبال جهان و جزو سه مربی برتر دنیا است.

معرفی برنامه

رییس فدراسیون والیبال اظهار داشت آلکنو با آمدن به ایران اعتبار خودش را به خطر انداخت چرا که جزو اهداف اعلام شده ما قرار گرفتن ایران در جمع 4 تیم برتر دنیا بود که وی با پذیرفتن این مطلب بر آن شد تا با ما همکاری کند و این ریسک بزرگی برای او بود.
وی در ادامه افزود: دلیل اینکه مردم از نتایج لیگ ملت ها آزرده خاطر شدند این بود که هدف اصلی سرمربی تیم ملی در این 15 بازی رسیدن به ترکیب 12 نفره اعزامی به المپیک بود. نقطه ضعف اصلی تیم ما در بخش دریافت کننده بود و آلکنو در صدد بود تا دریافت کننده خوب برای تیم پیدا کند.

رییس فدراسیون والیبال درخصوص دعوت فرهاد قایمی به اردوی تیم ملی گفت بنا به پیشنهاد برخی از کارشناسان ما این موضوع را مطرح کردیم ولی انتخاب کننده آقای آلکنو است که با توجه به عدم آمادگی قائمی از فهرست اعزام به المپیک خط خورد.
داورزنی موفقیت تیم والیبال ساحلی در رقابت های قهرمانی آسیا را از دیگر دستاوردهای فدراسیون والیبال دانست و گفت صعود به جمع 4 تیم برتر المپیک از اهداف اصلی ما است که امیدواریم با وجود چنین بازیکنان و کادر فنی خوب به این مهم دست یابیم.

 

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها