نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در رقابت های تیمی مشترک جام جهانی تکواندو

دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

جام جهانی ۲۰۱۹ از روز جمعه یکم شهریور  با حضور ۹۷ تکواندوکار از ۱۰ کشور در "ووشی" چین آغاز شد و امروز  یکشنبه ۳ شهریور به پایان رسید.

رقابت‌های تیمی مشترک امروز پیگیری شد؛ تیم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده کشورمان در دیدار نهایی نتیجه را برابر نماینده میزبان واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی این رویداد راکسب کرد . 
هوگوپوشان ایران در اولین دیدار موفق شدند ساحل عاج را مقتدرانه و با نتیجه ۴۷ بر ۱۳ شکست دهند و در ادامه نیز برابر تیم روسیه در پایان دیداری حساس با نتیجه ۴۱ بر ۳۸ به برتری رسیدند. نمایندگانایران در فینال نتیجه را ۵۰ بر ۲۶ به چین واگذار کردند و نایب قهرمان شدند.
تیم چین قهرمان شد و تیم های ترکیه و روسیه مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.
عرفان ناظمی، امیرمحمد بخشی، کیمیا علیزاده و کیمیا همتی هوگوپوشان کشورمان بودند که طبق قوانین فدراسیون جهانی در رقابت‌های مشترک به صورت مجزا ۲ هوگوپوش مرد با یکدیگر مبارزه کردند و تکواندوکاران زن نیز با هم به رقابت پرداختند. سید نعمت خلیفه هدایت مردان و مهرو کمرانی در بخش زنان هدایت تیم را برعهده دارد.
تیم‌ اول مستقیم در مسابقات تیمی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو که به صورت آزمایشی برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کند.
این رقابت‌ها ۸G است و به تیم‌های اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز تعلق می‌گیرد؛ همچنین مسابقات جوایز نقدی دارد که به تیم قهرمان ۲۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۱۰ هزار دلار و سوم نیز ۵ هزاردلار اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها