نماینده ایران نایب قهرمان دارت جوانان جهان شد

مهرداد سیفی نماینده کشورمان در مسابقات جهانی دارت در رومانی موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی جوانان جهان شد
دسته بندی:

معرفی برنامه

سیفی در دیدار پایانی رقابت‌های انفرادی پسران رو در روی حریف نامدار و قدرتمند خود از انگلیس قرار گرفت و با وجود یک رقابت پایاپای و فشرده مغلوب این دارت باز مطرح جهان شد و با ایستادن بر سکوی دوم مدال نقره جوانان جهان را برگردن آویخت.

سیفی در مرحله گروهی با شکست از بازیکن انگلیس و سه پیروزی پیاپی برابر رقبایی از استرالیا، سوئد و اتریش به دور حذفی راه یافت، وی در این مرحله با عبور از سد دارت باز‌های از مجارستان، جمهوری چک و هلند راهی دیدار پایانی شده بود.

پیش از این تیم دوبل دختران کشورمان متشکل از فاطمه کریمی و فاطمه صفی یک مدال ارزشمند برنز به ارمغان آورده بودند.

همچنین امیر مهدی زنگی آبادی در رقابت‌های انفرادی با ۲ برد و ۳ باخت نتوانسته بود از مرحله گروهی صعود کند.

پیشتر تیم دوبل پسران کشورمان متشکل از مهرداد سیفی و امیر مهدی زنگی آبادی در جایگاه پنجم جهان ایستاد و فاطمه کریمی و فاطمه صفی در رقابت‌های انفرادی بخش دختران هر دو در ردیف نهم جهان قرار گرفتند.

تیم دارت جوانان کشورمان با یک مدال نقره، یک برنز، یک مقام پنجمی و ۲ عنوان نهمی در مجموع رده بندی تیمی به عنوان ششم جهان دست یافت.

تیم کشورمان را آقایان حمیدرضا مومنی به عنوان سرمربی، دکتر محمدرضا شهابی به عنوان روانشناس و مربی بدنساز تیم، کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، گنج ور به عنوان سرپرست و خانم پریسا بابا محمدی به عنوان مترجم و مدیر برنامه همراهی کردند.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها