احمدی قهرمان هفته سوم و چهارم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان شد

دسته بندی:

معرفی برنامه

لیگ برتر تفنگ بادی بانوان امروز ا حضور 5 تیم به میزبانی تیم های مقاومت و برلیان 22 در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری بین خطوط برگزار شد.
با پایان مرحله مقدماتی هفته سوم این مسابقات در نهایت تیم های، برلیان 22 و دانشگاه آزاد اسلامی با برتری بر تیم های پارس جم و هیات قم به پیروزی دست یافتند. در این هفته تیم مقاومت در قرعه استراحت به سر می برد.
در بخش تیمی هفته چهارم نیز، تیم های مقاومت و هیات قم با شکست تیم های پارس جم و برلیان 22 پیروز شدند. در این هفته تیم دانشگاه آزاد اسلامی با قرعه استراحت رو به رو بود.
در مجموع با برگزاری مرحله نهایی این رقابت ها، الهه احمدی تیرانداز تیم دانشگاه آزاد اسلامی با قرار گرفتن در جایگاه اول به عنوان قهرمان شناخته شد و فاطمه کرم زاده از تیم مقاومت و فرشته قدرتی از تیم هیات قم به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ،حسین زکی زاده رییس هیات تیراندازی استان قزوین، محمد جواد متقیان رییس هیات تیراندازی استان قم، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد.

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها