بیانیه هیات مدیره پرسپولیس درباره استعفای انصاری فرد

هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اتفاقات اخیر و استعفای مدیرعامل این باشگاه با صدور بیانیه توضیحاتی ارائه کرد
دسته بندی:
برچسب :

معرفی برنامه

در بیانیه هیات مدیره پرسپولیس آمده است:
با عنایت به مصاحبه آقای محمدحسن انصاری فرد در برنامه زنده تلویزیونی و اعلام استعفا از مدیریت باشگاه ضروری می‌داند توجه آقای انصاری فرد را به نکات ذیل معطوف دارد:
۱) در شهریور ماه با تصویب هیئت مدیره و با اعلام اینکه از همه شرایط و وضعیت باشگاه مطلع هستید قبول مسئولیت کردید و اظهار داشتید همه راهکار‌های لازم برای پیشبرد امور را دارید در حالی که در شش ماه گذشته در مصاحبه‌ها فقط به مسئله مشکلات موجود و پیش رو و وعده‌های مکرر اکتفا کردید که همگی در راستای فرافکنی و مظلوم نمایی بود.
۲) در هیئت مدیره همه باشگاه‌ها و شرکت‌ها بحث‌های چالشی وجود دارد که لازمه ارتقا کیفی و بالا بردن سطح بهره وری و محلی است برای بیان نظرات و اقناع دیگران و همانطور که مذاکرات انتصاب و تفویض اختیار در این جلسات صورت می‌پذیرد در صورت بروز مشکل یا تمایل به استعفا، باز هم باید در جلسات داخلی مطرح و به نتیجه گیری منتج شود نه اینکه به جای پاسخگویی به سوالات مطروحه، در رسانه‌ها مکررا حاضر شده و با بیان دلایل غیر مستند و غیر واقعی باعث تحریک احساسات هواداران شده و در پشت آن‌ها پناه بگیرید.
۳) جناب آقای انصاری فرد ضرورت داشته و دارد در جلسه هیئت مدیره حاضر شده و جوابگوی تعهدات و سوالاتی باشید که بخشی از آن عبارتند از:
الف) در نیم فصل راساً نسبت به جذب بازیکنان خارجی اقدام نموده و علاوه بر کتمان جزئیات مدت و رقم قرارداد‌ها به توصیه‌های هیئت مدیره مبنی بر توجه به سوابق برخی بازیکنان توجهی نکردید که منجر به ترک تیم توسط بازیکن در شرایط حساس شد.
ب) برخی از فرصت‌های تبلیغاتی و درآمدزایی با قول و قرار شفاهی واگذار شد و وقتی صحبت از قرارداد پیش آمد و شرایط غیرقابل قبولی در آن وجود داشت که اصلا قابل پذیرش نبود، از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید و در نتیجه در حوزه اقتصادی باشگاه کسب و جذب درآمد‌های پایدار را به زیان‌های انباشته تبدیل نمودید.
ج) قرارداد‌هایی با برخی حامیان مالی منعقد کردید که تا امروز هیئت مدیره از جزئیات آن بی خبر است و فرصت‌های خوب درآمدزایی از دست رفته، که جبران آن در باقی مانده فصل بسیار سخت و این مغایر وعده‌های شماست.
د) استقراض از اشخاص حقیقی و حقوقی و ارائه چک‌های تضمین (که غیرقانونی است) و ایجاد تعهدات در سر رسید‌هایی را که امکان تأدیه وجه وجود ندارد جایگزین تحصیل درآمد‌های پایدار، مشخص و پاک نمودید. در حالی که این مورد در حوزه اختیارات قانونی و مشروع مدیرعامل نبوده است. نمونه‌های بیشتری را می‌توان مثال زد، اما به همین بسنده کرده و منتظریم در جلسه کارشناسی پاسخ‌ها را دریافت کنیم، بدیهی است تاکیدات هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر امور در چارچوب قوانین و مقررات جاری بوده و هست.
و، اما سخنی با پیشکسوتان گرامی و هواداران دلسوز و وفادار خانواده بزرگ پرسپولیس:
۱) به صراحت عرض می‌کنیم که هیچ یک از اعضای هیئت مدیره باشگاه در هیچ زمانی و به هیچ عنوان سخنی علیه پیشکسوتان و هواداران عزیز نداشته و شایعات منتشر شده ناشی از رفتار و حرکات ناجوانمردانه برخی از افراد سودجو بوده است و اصلا صحت نداشته و شدیدا تکذیب می‌گردد، بدیهی است بیان کنندگان و نشردهندگان اینگونه تهمت‌ها در مراجع قضایی باید پاسخگوی رفتار و گفتار غیرواقعی خود و خدشه دار نمودن اخلاق حرفه‌ای باشند.
۲) تغییرات محدود در بدنه باشگاه بنا به صلاح و منفعت باشگاه ضروری بوده، شایسته بود مدیرعامل به جای اینکه خط قرمز خود را حضور یک فرد خاص بداند، همچون هیئت مدیره، صرفه و صلاح باشگاه و هواداران را خط قرمز خود می‌دانست.
۳) باشگاه پرسپولیس همیشه بزرگ بوده و بزرگ خواهد ماند و راه خود را خواهد رفت، همه کسانی که مسئولیت داشته با تمام وجود برای حفظ آرامش و بهبود وضعیت کوشا بوده و هستند و با استعانت از الطاف خداوند متعال و حمایت پیشکسوتان و هواداران دلسوز، وفادار و همیشه حاضر، پرسپولیس مشکلات را مرتفع و پرسپولیس قهرمان به سوی کسب جام‌های متعدد ادامه مسیر خواهد داد.
۴) انتظار می‌رود با حفظ آرامش، اخبار صحیح و به روز را از کلیه مجاری اطلاع رسانی رسمی باشگاه شامل اپلیکیشن، سایت و صفحه اینستاگرامی تعقیب کرده و اطمینان داشته باشید پرسپولیس از بحران‌ها و چالش‌های پیش رو به سلامت عبور خواهد کرد و باهم جشن‌های قهرمانی را تکرار می‌کنیم.
 
لازم به ذکر است محمد حسن انصاری فرد جلسه دیشب هیئت مدیره پرسپولیس و تصمیم یک طرفه این هیئت در برکناری حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه و مسائل مختلف دیگر را از جمله دلایل استعفای خود عنوان کرده است .

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها